Alla inlägg den 9 april 2011

Av Ida Söderblom - 9 april 2011 19:47

Skinn, renhorn och flätor.. är det någon som vågar sig på en gissning om vad jag pysslar med ikväll? :)

men nu äre dags för en paus så de blir någon middag i magen idag oxå :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 9 april 2011 16:16

Nu har jag och Erik spenderat nästan en timme i vårt eget "gym" på ovanvåningen :) har cyklat och tränat med gummibandet, nu ska vi bara fixa lite hantlar så äre bara träna träna tärna och komplettera med promenixar när mitt knä mår bättre.. att cykla är ju skonsammare mot knän så då kör vi på det nu :)


men nu äre dags för mellis! :) och ikväll blire kött för hela slanten!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 9 april 2011 13:25

ååh, nu är jag och Eriik riktigt less på kopplingen i 140 in :( det bara jävlas så nu äre bara till att försöka bygga om det, igen..


har postat lite mera smyckesbeställningar idag, riktigt roligt! :)


sedan äre superduperfint väder ute, så jag tror bestämt att jag ska äta min lunch ute på altanen.. den är nästan helt framtinad nu.. det kanske får bli dagens motionspass idag att skotta bort resten :) om nacken tillåter vill säga..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 9 april 2011 09:45

      Treradigt armband med vaxade glaspärlor och guld detaljer.

110 kr

Av Ida Söderblom - 9 april 2011 08:56

så har vi vaknat upp till en lördag :) och vi har inga måsten, det är då så skööönt så jag vet inte vad :) inga tider att passa, inget som vi lovat att göra, bara vara och känna lugnet..


vi ska ner på byn en sväng för att handla och kolla till några geocachar.. kanske träffa några vänner och bara vara :)

men först frulle!

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards