Alla inlägg den 3 april 2011

Av Ida Söderblom - 3 april 2011 21:48

sitter här och tuggar på morotsstavar från igår till mellis.. orkade inte göra nå annat, och var/är verkligen inte sugen på nå alls.. men jag måste ju så..


vart inget av mina kvällsplaner, varken pärlor eller film.. gubben ligger redan och sover så jag känner mig mest bara less så jag tror nog att jag oxå ska krypa ner under täcket och hoppas på en bättre dag imorgon..

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 3 april 2011 20:42

hemma efter en heldag ute :) vi fick tyvärr spendera kvällen i garaget då kopplingen på 140in valde att gå sönder.. men som tur är så har jag ju en sambo som är en riktigt mekaniker som fixade det.. :)


nu ska jag plocka fram lite pärlor och pärla lite, sedan får det bli nån film innan det är dags för att sova :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 3 april 2011 11:06

nu har jag precis packat min matväska.. :) haha, den måste ju alltid med nu mer när vi ska någonstans.. och idag äre en utedag i stugan som gäller.. mys!

Eriik säger det är varmt å skönt ute, men så mycket som jag fryser så äre bäst att klä sig ordentligt och istället ta av ett plagg eller två om det blir för varmt..

så hörs vi senare! :)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards