Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Ida Söderblom - 13 maj 2011 22:55

Har inte direkt haft någon tid över till pyssel de senaste veckorna.. Men här kommer 2 halsband som jag pillade ihop igår :)


Frakt tillkommer på priset!

Skriv en kommentar eller maila mig på Krippy@hotmail.com om du är intresserad!


  2 Stansbara brickor, 1 stansbart hjärta hängades på kulkedja.

140 kr


  2 Stansbara brickor, 1 stansbart hjärta, glaspärla i valfri färg

hängades i en fin kedja..

140 kr

Av Ida Söderblom - 13 maj 2011 22:18

Efter att ha stirrat oss blind på hur faan vi ska plocka ur motorn ur bilen, så valde vi att ringa upp Gruffman Bil i Sthlm.. vi får ju ändå reklam och godis av dem varje år eftersom vi äger Fucken ;)

När vi samtalat lite med dem, så fick vi våra misstankar bekräftade.. Insuget skulle demonteras och motorn skulle plockas ut framåt.. Sagt och gjort, bara börja skruva!


2011-05-10


  Provisorisk billyft ;)

  Är man kort så får man stå på pall när man skruvar ;)

  Insug demonterat.. Bild inifrån bilen

  Insug demonterat

  Insug demonterat, massor med plats för att hissa motorn ;)

  Insuget ute! =)

  Insug och generator demonterat

  Insug demonterat, motorfästen lösskruvade.. Nu fattas bara en motorlyft! :)

Av Ida Söderblom - 13 maj 2011 09:51

Så var det fredag idag.. och inte vilken fredag som hellst, utan fredag den 13:de och dags för vägning igen..

Efter att vågen visade +1 kg för 2 veckor sedan så valde jag att hoppa över vägningen förra veckan, men nu idag var det dags att kliva upp på vågen igen samt att ta alla mått eftersom det gått en månad sedan sist..


13 Maj

-0,4 kg

-8 cm i midjan


Vågen visade väl kanske inte ett så jätte positivt besked, -0,4 kg, men det är iaf ett minus.. :) Däremot så hade jag tappat 8 cm i midjan på en månad! :D och det är jag superglad för!


Jag måste verkligen börja sköta mig ang maten, men jag är inne i en period där det är sjukt jobbig att den dära matklockan ringer JÄÄÄÄMT! Vill även vara noga med att få i mig protein, så det är iaf det enda jag fokuserar på när det gäller maten, så största delen är alltid protein :)


På måndag äre introduktion på gymmet, förhoppningvis kan det ge en rutin i vardagen, och att matrutinerna oxå känns lättare då..

nu ut och kratta igen! ;)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards