Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Ida Söderblom - 8 maj 2011 12:01

aaah, vi tog sovmorgon här på Björkbacka idag :) vart ju rätt så sent innan vi var hemma, så när frukostklockan försökte få oss ur sängen kl 8 imorse så lyckades den inte och vi bestämde oss för en sovmorgon.. :)


nu är vi däremot uppe, Erik är ute och fixar lite med bilen, det måste fyllas på växellådsolja efter gårdagen.. tyvärr så har vi ett litet läckage som måste fixas, men först måste vi ju köpa nån packning, så vi får fylla på så länge..


sedan ska vi förbi hos Emma och Nicklas lite senare för att svetsa fast ett av sätena i bilen som inte riktigt sitter fast som det ska ;) haha.. inte så roligt om det skulle lossna när man kör kanske, nog för att det är passagerarsidan, men ändå.. :P


Fucken ska även dras upp ur leran idag, för till veckan så ska motorn ur! nu jävlar är jag taggad till tusen att dra igång med mitt projekt.. :)

så nu ska jag oxå kila ut i det underbart soliga vårvädret, tjoa på lite på gården och bli lite mer brun kanske ;)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 8 maj 2011 02:11

.. kom precis hem från Pite :)

vart lite ändrade planer då vi vart bjuden på middag hemma hos Nicklas och Emma, så vi åkte aldrig hem mellan bilträffen och cruisingen, men lika glad är jag för det då vi haft en underbar dag och kväll! tack! :)

 

men nu ska jag sooooooova så jag tar mig upp i bra tid imorgon, kanske att ni får se nå bilder då oxå.. tog några ikväll både på Pärlan våran och inne i stan..


imorgon ska vi dra upp Fucken ur leran, sedan äre bara börja skruva för att ta ut motorn.. =D önskar att den skulle sitta i min fina volvo redan nu, men jag har massa skruvande kvar innan dess.. massa ;)

nattinatt och sov gott..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards