Direktlänk till inlägg 18 maj 2011

Illamående..

Av Ida Söderblom - 18 maj 2011 08:34

sitter här och kämpar mot illamåendet som kom över mig som något stort äckligt monster denna morgon.. måste få i mig frukost innan vi ska ner på byn, har ett möte kl 9 och efter det så äre gymmet som gäller, och dit vill jag inte komma utan energi i kroppen..


hur gör ni andra som är GBP-opererade innan ni ska iväg och träna? äter ni precis innan? blir ni nå yr i bollen?

pusspuss

 
 
Helena

Helena

18 maj 2011 09:34

Nej,du ska inte äta direkt innan du ska träna. Om du äter en Frukost/middag så bör du vänta minst 2 timmar,ett mellis ca 1 timme. Annars får du bara höll,blir illamående osv. Du får ställa klockan lite tidiagre om du ska träna kl 9..***..tyvärr ingen sovmorgon,men oj så skönt att träna på morgonen,eller senare på kvällen tycker jag:) Glöm inte att dricka en del vatten innan men även det inte för mycket strax innan för du blir det bara jobbigt.ta med en flaska till gymmet sen. Jag hejar på dig..kämpa på vännen,kram

http://hea71.bloggplatsen.se

Ida Söderblom

18 maj 2011 20:36

Jag äter mina mål med 2,5 timmars mellanrum, så väntar jag 2 timmar så är det ju dags att äta igen ;)

vart inte så jag tränade imorse, utan idag på eftermiddagen.. då väntade jag som du sa, 2 timmar, efter jag ätit och tränade sen.. det resulterade i att jag blev yr och höll på att svimma i slutet av passet :(
Min tränare sa att jag skulle prova äta närmare passet så jag har nog med energi att göra av med.. jag får nog helt enkelt prova mig fram! kram

 
Helena

Helena

19 maj 2011 07:41

Inte bra att du blev illamående. Som sagt prova dig fram att äta och känn efter hur mycket du klarar. Du kanske kan ta en tallrik fil med banan i och lite frukt 1/2..det går snabbt bort timme innan du ska pressa dig:) Oj,äter du så ofta,,Då hinner man ju inte med annat,,hihi..jag äter 7:00fruost,frukt vid 9:30,11.30 lunch,mellis 14.30,18:00 middag,21:00 kvälsmål..Men det kanske är olika från landsting hur många mål man ska äta?,,kramen..jag hoppas gymmet kommer gå bra,du är duktig,,kämpa på:)//Helena

http://hea71.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards