Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Ida Söderblom - 7 oktober 2007 22:51

helgen har varit riktigt lyckad =)

började hela helgen med att jobba ett arbetspass på 17 timmar typ.. haha.. körde strömsund från 10 på morgonen, kom inte mer än hem till stan så fick jag en till körning till söderhamn.. tog frugan med som sällskap.. tack, du är guld värd.. för jag var då jäla trött.. :P


lördagen stressade jag runt på förmiddagen.. träffade Sassa och Pontus.. <3

vi skulle skriva ut inbjudningskorten till dopet, men ingen jävel har ju publisher och en skrivare med färg i.. =/ 

så vi har inte fått ut några kort än..


sen var det bara att stressa hem och göra sig fin för middag med mina kära jobbkompiar.. trevligt! Gotte har fyllt 50 så vi fira han..

åt ute på victoria och sedan hamnade vi hemma hos Mats.. runt tolv skjutsade jag hem Gotte, Micke och Fredde.. =)


idag har jag mest tagit de lugnt.. lunchade med Linn och surrade en massa skit.. =)


men nu är mitt tangentbord fan igen.. dags för nya batterier..

nu film sen sova..  Ume till veckan? ;)

Pussa 


- - -

Att ett sms kan betyda så mycket.. hjärtklappning! 

Pgmg ;) 

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards