Alla inlägg den 17 november 2007

Av Ida Söderblom - 17 november 2007 19:30

Nu börjar de! =D Gåshud.. underbart.. går inte att beskriva med ord!

Av Ida Söderblom - 17 november 2007 14:25

Nu åker vi från sundsvall! :D Ume här kommer vi.. Lasse Lasse Lasse ;)

Av Ida Söderblom - 17 november 2007 02:27

åh gud så jag längtar!

lars winnerbäck, 17 november 19.30, Idunteatern Umeå 


varit ute å åkt lite ikväll jag å Erik =)

inte nå mycke bilar ute, men så är de ju typ alltid helgen före lön här.. men de var ju trevligt ändå..


men nu sitt jag här, och jag är då inte det minsta trött.. mitt dygn är ju helt vridet nu, och jag kan ju erkänna igen att jag längtar.. haha.. lasse lasse lasse lasse =D

måste bränna en cd tills imorgon med baaaaraaa lasse som jag ska tvinga Erik att lyssna på hela vägen upp till ume =)


å jaa.. jag längtar! 


hur gör man är man verkligen inte vet åt vilket håll det verkar luta? när man verkligen inte vågar visa eller fråga, för att man är så rädd att det man redan har ska försvinna eller bli förstört.. om inte annat kantstött.. jag vet inte.. inte inte inte..

eller, halva vet jag.. för den halvan står ju jag för.. men den andra? yr yr yr!


tacka vet jag när man gick i trean och var typ 9 år.. då skrev man ett brev och frågade chans "kryssa i ja eller nej rutan, eller vet inte".. haha.. även att de var "får vi chans på dig".. frugan och jag.. i alla väder.. 


ont i ryggen har jag efter alla timmar i bilen veckan som har gått.. stolen är fan apdålig.. :/ blir ju färre timmar till veckan, typ 30 nå tror ja.. men iaf.. skulle verkligen behövas en ny stol till den där biln.. men som de verkar har jag å Emelie bara de här körningarna fram tills den 20 december.. sen får vi se vad som händer, om jag går över till att köra Hammarn igen.. den bilen har iaf bättre stol.. men de är ju bara att stå ut tills våran.. för då jälar ska jag ha mitt släp-kort.. BECE är ju målet här i livet! :P haha.. sen om de kommer till några fler bokstäver här i livet, de vet man ju aldrig.. varför inte ha hela alfabetet.. =D de skulle vara grejer de.. drömma går ju alltid..


näe.. nu ska jag he på nån rulle å se om jag kan somna kanske..

Pusspuss 


- - -

Operation? Ja kanske..  

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards