Alla inlägg den 30 november 2007

Av Ida Söderblom - 30 november 2007 20:37

Kommentar till Diesel priset.. igen
alltså det här e ju helt sjukt... jag köpte inte diesel för att åka runt i en knackig bil med dåligt motorljud och helt utan ös.. för att betala lika mkt som om ja hade haft en bensin bil :(

av Kim den 30 november 2007 kl 16:17

___________________


 

beror ju helt på vad man har för motor om det är ös eller ej, det beror ju inte på dieseln.. och dåligt motorljud? jag älskar ljudet av en dieselmotor!

Av Ida Söderblom - 30 november 2007 16:15

.. och klockan är kvart över fyra.. haha.. jag har inte ens klivit upp ur sängen, än mindre klätt på mig.. :P

kanske ska ta och duscha å dra på sig nå kläder om man ska iväg å handla nå.. även om vissa tyckte man kunde gå naken så håller jag inte riktigt med honom.. haha ;)


jahapp, sista november.. faan vad tiden går fort.. har haft örebro vecka nu, så nästa vecka blir de ume för hela slanten.. =)


imorgon kanske det blir ut och handla lite julklappar med sötis Amanda.. man kan ju hoppas iaf..

näe, nu jälar ska jag kliva upp ur sängen iaf! haha..

pussa


- - -

jag vill kramas.. men dig!

Av Ida Söderblom - 30 november 2007 06:36

hihi.. kom hem för typ en halvtimme sedan.. fick vänta lite innan Emelie kom.. satt i kingen med full värme, lasse strömande ur högtalarna, drack lite cola och åt peppakakor =D hihi.. myyyys!


sen vart de att köra king i djupsnöö! =D roligt värre.. haha.. var massa snö här utanför huset, inte alls plogat sedan igår.. så de var typ 2-3 dm.. ;) skojade ju med Erik å sa att jag skulle köra upp den i en snödriva.. de tyckte han jag skulle göra, för de var ju kul.. haha =) kanske då han kommit hem.. ;) eller ja, hit..


nu se heroes och sedan sooova.. kanske.. ;)

Pussa


- - -

Till till till till till till.. jag har sagt till! ;)

Av Ida Söderblom - 30 november 2007 03:34

Hahaha.. Mitt sms kom med på radion.. På vaken med p3/p4 =) Lite pinsamt kanske, men ändå ;) Det snöar än! Söderhamn nu.. Pussa

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards