Alla inlägg den 20 september 2007

Av Ida Söderblom - 20 september 2007 20:58

haha.. ja, nuförtiden så är de så.. för varje torsdag så brukar mitt batteri pratas sönder.. mysigt värre! :P

men idag gjorde jag mig förberedd och laddade batteriet innan pratandet började, sen vart de inte lika mycke prat som vanligt.. men ändå! =) 


Sen de första min kära mor sa när hon plockade upp mig efter jobbet idag var "du måste be Erik komma hit".. haaha.. va!? "jo, han måste byta glödlampa åt mig" hahahahaha :P

Första gången han var här bytte han glödlampa åt henne i köket, utan att behöva kliva på en stol.. haha :P å de var ju så bra och smidigt.. gullmammi!


Bytte körning med nån imorrn :P Micke ville vara ledig, så han hade frågat en annan gubbe om han kunde köra, å då bytte den gubben med mig :P mer timmar för mig, och färre för han! :P hahah

vilket påminner mig om att jag måste skriva i lönepappret för den här veckan.. bara massa strul varje dag.. men, de ger ju mer betalt.. haha :P 

blir iaf så jag ska köra hudik imorgon.. hyffsat lugn tur, förutom alla datorer som man brukar få hämta med sig.. man hittar ju inte så jäla bra där nere! :P haaha..


näe, nu fylla i lönepappren och äta TJOCKPANNKAKA! ;) 

Pussa


- - -

Jag vill..  

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards