Alla inlägg under januari 2008

Av Ida Söderblom - 16 januari 2008 13:31

hahaa.. eller jag är nog bara tlöttare.. har ju sovit i 4 timmar iaf..

kom hem runt sex imorse från Uppsala turen.. jag å Emelie hade en del att skratta åt eftervägen.. men lastbilstöserna låg iaf bra till hos Peter på P3 ;)


sen vare bara att kliva upp imorse och bege sig in till vårdcentralen.. trevligt trevligt.. fick sitta å vänta, men till slut så..

sen var jag å mammi iväg för att handla.. å sen ringde martell och sa att jag fick troligast köra 11:an idag.. och att jag slapp uppsala inatt eftersom jag inte sovit så mycke..


näe, nu ska jag väl ta och byta om och ge mig iväg till jobbe igen..

önskar bara att vissa kunde svara på de man skriver ibland..

Pussa 

Av Ida Söderblom - 15 januari 2008 20:33

jäla visdomständer.. :( blir galen.. gick nästan åt helvete idag.. men de gick bra ändå.. bara 2 min sen in på posten, och då vare inte ens nån på kajen.. :P haha.. halt som tusan uppöver hammarn och de vart ju inte bättre av att jag vart sen från garaget pga bilproblem.. men men.. här sitter jag nu iaf.. :P

nyss ätit med mammi.. kassler&curry-gryta.. mums!

väntar på Emelie, hon skulle plocka upp mig vid tio i nio och hänga med på standby uppsala för att se hur de går till..

jag som verkligen kände för att gå ut och gå ikväll, trots halkan.. men icke, vart lite jobb iställe.. men men.. kanske hinner med det imorgon.. 


vissa gör mig snurrig i skallen.. jag vet inte vad jag ska tro längre.. bröjar få för mig saker, men jag vågar inte säga nå.. =/

inte ett ord till om hur mycket jag faktiskt saknar dig..  


näe, nu prata med mammi lite innan jobbe..

Pussa 

Av Ida Söderblom - 14 januari 2008 22:46

haha.. jag fastnade visst här..

inte hittat nå lunch-sällskap än heller.. :/ Frugan var inte hemma och MLI hade ont om slantar.. attans.. inge roligt äta nå själv ju.. eller rättare sagt.. de funkar inte!..


nu jälar ska jag duscha! haha..

Pussa


- - -

Vi kallar oss vänner, det är svårt att vara när man längtar och känner
som vilka vänner som helst, vilka mänskor som helst
ungefär, du kan säga kär

 

Av Ida Söderblom - 14 januari 2008 21:44

jag, mammi och hunden har nyss varit ute på promenad runt kvarteret.. =) mys med all snö som är nu.. imorgon blire att ta på sig täckisarna och leka lite i snön om det är lika fint då.. hoppas!


har kört hammarn idag =) synd att den bara är på ca 5 timmar.. är hammarn som gäller imogon och på onsdag med.. sen örebro på torsdag..

men nästa vecka blire strömsund för hela slanten.. om de inte ändras igen.. vet inte än om de blir mån-tors eller mån-fre.. men de märker vi =) tar ju gärna mån-tors så blir helgen lite längre..

vart lite smått arg när jag kom tillbaka till garaget idag bara.. skulle ha ut nyckeln ur låsmojset.. man slår in en kod och klickar open, så kan man dra ut en nyckel.. men tror ni de funka!? näe.. 

lagomt less så skulle jag precis ringa Martell när han kommer.. då har de bytt kod.. utan att säga till! vad äre för stil.. jäla Peter som inte kan skicka ut sms-info..  


näe, nu ska jag duscha.. sen läsa lite och sova tidigt.. tänkte hinna sitta nån timme på körskolan imorgon innan jobbe.. lunch-sällskap någon? ;)

Pussa


- - -

Du finns i mina drömmar.. dag som natt..  

Av Ida Söderblom - 14 januari 2008 13:39

mådde verkligen inte bra igår.. förlåt söt :(

Av Ida Söderblom - 13 januari 2008 01:33

tusen tankar flyger runt i skallen på mig just nu.. finns så mycket som jag vill få ur mig, men det går bara inte..

saker du frågar, som jag inte vågar svara på.. även om jag vet att du inte bryr dig på det sättet som jag får för mig.. äh.. bara skit av allt..


var hyffsat trött igår.. :P

klev upp runt kl 13 på torsdag, åkt iväg till örebro vid kl 15.. tillbaka i sundsvall innan kl 04 på fredagmorgon, hoppade över till passagerarsidan och hängde med Tommy upp till ume.. lastade ur bilen, åkte till hörnefors och inspekterade bilen han skulle köpa.. en 850.. tog oss en provrunda.. han skulle ha den.. :P

så då vare bara att sätta sig i jobb bilen och börja köra hemmåt.. var riktigt jäla trött.. kom hem runt kl 12 på fredagen.. surrade lite med martell, sen var de hem.. var meningen att jag skulle på körskolan.. men eftersom jag varit vaken i över 24 timmar så var jag trött.. T R Ö T T ! hahaha :P

så jag somna runt kl 14..

Sötisen ringde å väckte mig runt 17, mitt i en dröm ;) muppigt..

då var de ju bara att kliva upp och hitta på ett sätt att hålla sig vaken tills kvällen, annars hade man ju sovit till typ tolv på natten och sen varit pigg.. och då hade ju dygnet varit helt fuck..

så de fick bli en film..


idag har de inte heller hänt så värst mycke.. handlat med mammi, städat ur både min och Eriks bil.. såg en film och nu borde jag väl sova.. men?

satt och läste lite på massa forum om en massa saker.. bla de som jag vill prata om men inte kan.. hjärnsnurr..


och Erik har lyckats döda kaktusen han fick av mig i sommras :( eller, i maj.. så i våras kanske.. första gången vi träffades iaf.. jag både hatar och älskar den stunden..


näe.. nu ska jag sova.. eller läsa.. eller se film.. så länge tankarna håller käften så är jag nöjd..

Pussa


- - -

Vill ha dig här på riktigt inatt..  

Av Ida Söderblom - 11 januari 2008 13:33

TRÖTT

Av Ida Söderblom - 9 januari 2008 21:57

trött.. trött trött trött.. blir så less på mig själv för att jag är trött hela tiden.. jämt.. usch.. körde hammarn idag, gick hur bra som  hellst förutom att vädret inte var de bästa.. snöade som jag vet inte vad, mysigt egentligen.. men det vart så jäla halt så jag vet inte vad.. biljävlen flög fram å tillbaka på vägen.. 

har örebro imorgon iaf.. blir bra med timmar på den körningen.. å jag har inget emot att sitta å köra hela natten.. så länge jag har en radio med bra mottagning.. vaken med p3 och p4.. finns inge bättre sällskap =D


är egentligen soooovatrött.. men går jag å lägger mig nu kommer jag vakna tidigt.. å de funkar ju inte, måste sova lite längre imorogn innan jag ska iväg.. men måste hinna handla nå frukt å grejs oxå.. äh, det ordnar sig alltid.. :P


tror jag ska se lite film i min ensamhet.. sakna sönder!

Pussa 


 

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards