Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Ida Söderblom - 5 januari 2008 01:48

runt runt sa karusellen.. blir snart galen på mig själv.. varför ska jag egentligen vrida och vända på allt.. minst en miljon ggr.. och tänka på allt i alla i olika situationer och från olika sidor? jag tjänar ju egentligen inget på de.. att analysera sönder.. men.. jag bara är sån..

fick en klump i magen idag.. men efter lite prat så vart de bättre, för du känner nog mig allt bra ändå.. och ändå har du stannat kvar.. rita kors i taket!


var in en snabbis på dollar idag.. köpte mig en riktigt fin ljusstake, en hårborste och ett doftljus.. =)

så nu fattas de bara någon som kan sätta upp mina hyllor och ljusstaken.. sen fattas de en viss person innan jag kan tända mitt doftljus och mysa ;) haha..


varit med Amanda och Sassa ikväll.. åkte till brajsand och köpte pizza.. mådde riktigt illa efter de.. pizza är egentligen inte gott.. eller, ibland.. men ikväll var inte en sån kväll..  

sen väckte sassa upp pontus.. goskiten min! =) han var ju hela sju månader idag.. (4/1 -08) Stooora grabben..

dröjer nog inte så länge till innan han går.. :P


känner för lite grogg imorgon jag.. någon som är på? ;)

nu sängen och vänta på att Gos ska komma hem så han ringer nån gång..

Pussa


- - -

Om du var här.. Om du var här, om jag var där.. Om du var här.. Idag, igår.. Om du var här, inuti och utanför.. Om du var här.. Idag, igår.. 

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards