Direktlänk till inlägg 15 augusti 2008

Känslor.. Erik Erik Erik..

Av Ida Söderblom - 15 augusti 2008 01:32

den här eftermiddagen har varit en av de värsta på länge.. från att ha mått fan till att nå botten.. men på nått sätt, även fast du hjälpte mig att nå dit så fiskar du mig sakta med säkert upp igen..

jag kan inte säga att jag kommer tro dig på engång, och jag kan inte säga förlåt för vad jag sagt och skrivit.. för jag har behövt få ur mig det.. däremot vet jag att du aldrig menade att såra mig, på samma sätt som jag aldrig ville såra dig.. det blir bara för mycket..

det är din närhet som skänker mig styrka och trygghet, det är din famn som får mig att somna om kvällarna och det är din vishet som leder mig genom dagarna..

du är min livlina..

idag kändes de som du kapade av den.. jag fick panik och sprang in i ett mörker som är svartare än de mörkaste du vet om.. du tog iväg en del av den trygghet du gett mig, en del av den tillit som jag har till dig.. du vet mycket väl hur svårt jag har för att lita på någon..

du är den jag litar mest på.. den enda som jag litar fullt ut på..

tyvärr kan jag inte säga att allt är bra igen.. för de är de inte.. du måste lära mig igen.. kanske inte helt från början, men.. du vet vad jag menar..

jag hatar mig själv.. och jag inbillade mig att jag såg de hatat i dina ögon idag, hörde det i din röst och kände hur det styrde dina handlingar..

du ber mig att inte hata dig.. jag hatar dig aldrig..

jag tycker om dig för mycket.. troligast mer än vad du är beredd att ge mig tillbaka, mer än du någonsin kommer tycka om mig..

jag tycker om dig för mycket för att de ska vara bra för mig själv och våran relation.. jag vet inte om det är någon tröst för dig..

men du är mitt allt! verkligen mitt allt.. lev med mig..

ge mig tillbaka den där tryggheten som jag värderar så högt.. visa mig att det verkligen är så..

krama mig som bara du kan.. visa mig dina känslor.. låt mig få höra, känna och se.. stäng mig inte ute..

du och jag.. kalla näsor mot varma halsar, winnerbäck om och om igen i våra högtalare, tusentals mil bakom ratten i diverse olika bilar för att nå varandra.. små bilder i mms och söta ord.. kom till mig..


sommaren 2008, florence, skratt, winnerbäck konserterna, eruropa, lagunan, flottsbro, pussa, rallycross, florence-nallen från pdol, telefontimmar, tårar, våra armband, hemligheter, fucken, dina muskler och mitt skratt, tonfiskmackor i bilkö, ferrarin, tillit, båt-turerna, håriga bröst, blickarna, eddie meduza i 700 mil, njutningen, kallnäsa, vi, Ida, Erik.. vi.. du och jag..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards