Direktlänk till inlägg 20 oktober 2008

äntligen hemma

Av Ida Söderblom - 20 oktober 2008 17:44

åh.. ja.. äntligen hemma.. lugn och ro..

vart mer krångel än vad som verkade med bromsarna.. måste ha nya bromsbackar bak, vi trodde även att jag behövde en ny bromscylinder.. så jag var iväg och beställde de på mekonomen, de skulle komma imorgon..

5 min efter att jag gått ut från affären ringer Martell och säger att jag inte behöver någon bromscylinder..

går in i affären igen och säger de.. men nehe, gick inte att avbeställa eftersom de skickat orden.. och nu får jag betala 20% av vad den kostar ändå.. blää!


har iaf skiftat däck på både min och mammis bil.. Björn hittade vad de var för missljud på mammis, det var en fjäder bak som var av.. så vi var in på bilfirman där vi köpte den, de skulle gå på garantin eftersom vi varit in och klagat på missljud förut.. =) nånting positivt iaf!


kollade precis på stegräknaren, trodde den skulle stå på max 6500, men icke.. över 10000 faktiskt, och jag har inte ens hunnit med någon promenad idag? hahah..

men kan lova att jag är trött iaf.. sov ju mellan 21-00 inatt, vaknade och kunde inte somna om.. låg i sängen, vred och vände, tankar som snurra och paniken över att inte kunna somna.. klockan ringde halv fyra och de var bara att kliva upp och åka på jobbe..

så ikväll borde jag ju kunna somna iaf =) ska bara duscha och äta nå mat först..

pusspuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards