Alla inlägg den 16 september 2008

Av Ida Söderblom - 16 september 2008 14:20

.. men snart torsdag =)


kan inte säga att jag egentligen mår nå bättre än i helgen, men samtidigt så måste jag ju försöka.. vart sjukskrivning den här veckan.. samtidigt som jag inte känner att jag vill träffa folk och bara göra ingenting förutom tänka på minnen, så blir jag tokig om jag inte får göra nå..

det är så skiftande att jag blir galen på mig själv..


har egentligen massor med saker jag borde göra.. tömma telefonen och lämna in den, eftersom den inte funkar som den ska.. skruva ihop träningsmaskinen, så jag kan börja träna nån gång.. kolla bromsvätskan i bilen, så jag kan utesluta de felet och kanske börja leta nya.. men gör jag nå av de här? nej, inte de..

istället broderar jag, är ute och promenerar eller ser på nån film då jag bara vill vara ifred..


hade för övrigt körlektion igår.. min morbro hade blivit galet sur på mig om jag ställt in de, för jag vet hur stolt han var över att jag tog lastbilskortet och sedan fortsatte med släpkortet..

det gick hyffsat iaf.. lite rostig i rörelserna och tankarna, men mot slutet gick de riktigt bra att backa.. nya tag på torsdagmorgon..


torsdag känns förövrigt som en riktigt härlig dag.. körlektion på morgonen 7,15.. efter de får de bli en morgonpromenad innan de är dags att duscha och laga någon lunch.. sedan äre bara vänta.. men fram mot eftermiddan/kvällen så kommer Erik hit.. längtar!

får se om de blir att laga nån middag eller om de blir garaget på engång.. hoppas verkligen att de bara är startmotorn som är trasig..


näe, nu ska jag brodera klart alla äckligt jobbiga efterstygn på min miranda nalle :P sen blir de att laga midda.. makaronsoppa med broccoli och ost =)

pussa


Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards