Alla inlägg den 2 april 2009

Av Ida Söderblom - 2 april 2009 22:48

åh.. jag saknar min älskade Herkules så de gör ont just nu! :(


Av Ida Söderblom - 2 april 2009 21:38

jahapp, då vare dags för sängen då!

gick riktigt bra att köra östersund, kom in i rätt tid på kolvägen även fast jag hade nogatbilen ;) 2an alltså.. haha.. min kaka fattar!

har även kommit på en bra grej vi kan skriva och sätta över en viss skylt vi inte tycker om älskade kaka, så du kan väl påminna mig om att berätta de för dig när vi hörs/ses ;)


hade även extra grejer, hämtade in en dator, lämnade vitvarorna på garaget och skulle hämta in en tv.. men de var redan inhämtad.. men ingen visste vart den fanns! haha.. men efter lite detektivarbete så dök den upp..


är ju även så att vi måste löslasta posten i östersund nu för att annars överstiger vi totalvikten, och överlast ger böter..

men.. till saken hör att idag körde jag ju tungbil.. lastbil.. C-reggad bil.. påpekade detta för personalen att de blir ju inte överlast då och när vi kommer ner på kolvägen så ställer de ju ändå upp allt på likadana vagnar.. men icke, jag fick allt löslasta..

så lyckades riva upp typ halva underarmen på en låda, så de ser ut som nån varit framme med ett rakblad typ.. haha. :P


imorgon äre bara härnta på morgonen.. men ska även köra ut typ 5 diskmaskiner där uppe.. försökte få frugan till kartläsare, men hon kunde inte.. :(


nu se klart filmen, vänta på att söt ska komma hem till lägenheten med lila väggar så han ringer å säger godnatt, sen soooova!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 2 april 2009 11:44

jahapp, då har väl halva torsdagen gått iaf.. :)


är väl dags att börja tänka på någon lunch, göra sig klar inför eftermiddags körningen, östersund! brukar alltid, alltid, alltid vara massa extra grejer..

var visst någon diskmaskin och tv idag.. men men, vi får se.. sen ska posen löslastas pga att annars blir de överlast å massa grejer hit å dit.. strul är vad de är..


jag är sugen på att börja plugga.. men vad?

känner mig faktiskt "mogen" och motiverad för de nu.. :)

äh, dags att fixa lunchen..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards