Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Ida Söderblom - 23 augusti 2009 23:52

första natten ensam.. sängen känns enorm.. jag kan inte hjälpa de.. det är tomt.. över hela din sida av sängen har jag lagt saker.. men de hjälper inte.. vart är handen som smekte min kind, vart är armen som höll om mig.. vart är han som fyllde min vattenflaska inför natten, han som kysste mig godnatt och delade min värme om natten..

jo.. han är i lägenheten med de lila väggarna.. ensam.. i den stora sängen, som tillåmed är större än min.. vad är mina 160 cm jämfört med hans 210 cm av tomhet..

jag älskar dig! sov gott Eriiik..

pussa

Av Ida Söderblom - 23 augusti 2009 13:05

nu är sommaren över.. även om solen strålar utanför fönstret, även om vindarna fortfarande blåser varmt mot kinden.. nu är sommarn över..


Erik börjar om att jobba imorgon.. Jag oxå egentligen, om de inte vore för att jag är sjukskriven tills på onsdag.. men ska till ortopeden på torsdag.. därför är jag inte inplanerat på något den här veckan.. så får vi se om de blir fortsatt sjukskrivning eller hur de blir..


huset vi ville ha vart såld framför näsan på oss.. tyvärr..

det var verkligen perfekt! längst in efter en byväg, stort garage och fint hus.. men men.. vi letar vidare!

känns skönt nu när vi har ett lånelöfte oxå..


min dator är fortfarande på lagning.. de har inte ens skickat iväg den än! "det är något som strular med den".. nähä!? varför tror du jag lämnade in den pucko!?

Erik vart lite förbannad, så då fick jag en lånedator.. =) inte alls lika bekväm att använda, men iaf något..

så mina bilder av sommaren ligger på Eriks dator.. =( har några kvar i kameran, så kanske kommer upp någon senare..


jag fyllde även gammal i veckan.. hela 23 år! haha..

moster kom ner, så vi åt 3-rätters midda med tårta å grejer.. mums!

Erik hade lovat att baka en tårta, men mammi hade redan gjort en när vi vaknade på morgonen.. :P


jag känner mig helt tom i kroppen.. En del av mig fattas.. Erik fattas.. känns overkligt att vi inte är med varandra.. vi har varit med varandra hela sommaren, alla 4 semesterveckorna, och innan de under min sjukskrivning och all rallycross.. det är tomt..

men de gäller väl att se framåt, vi får iaf ses en snabbis till veckan som kommer..


näe, nu leta lite hus ;)

pusspuss


- - -

E <3

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards