Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Ida Söderblom - 25 augusti 2009 22:23

Vart bara en sväng runt kvarteret.. ingen kamera och inget sällskap.. tyvärr.. så de vart filmen på trean istället.. med en kopp te och ett tänt ljus.. :) lite mys för mig själv..

även att reklamen på trean är så pass lång att jag hinner lyssna på Lasses nya låt.. haha ;) näe.. se klart filmen och sen sova.. ska upp tidigt imorgon och skjutsa mommo.. sov gott!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 25 augusti 2009 19:45

Lasse har gjort de igen..

den nya låten är jättebra!

precis som vanligt kan jag inte sluta lyssna.. :)

Av Ida Söderblom - 25 augusti 2009 19:23

de vart senapsmarinerad lax med stekta champinjoner i vitlök istället, med kokt potatis.. massor gott! =) mammi vart glad över att maten stod färdig på bordet..


funderar på att hänga kameran över axeln och gå ut en sväng.. :)

kanske kan få mammi med mig? hihi

pusspuss

Av Ida Söderblom - 25 augusti 2009 16:57

Nyss kommit hem från mommo efter att ha hämtat henne på sjukhuset.. hon har varit på ögon och opererat gråstarr.. så nu ser hon ut som en pirat med lapp för ena ögat, en vit dock ;)

men hon skulle få ta bort den om några timmar, sen måste hon droppa massa ögondroppar och imorgon ska vi tillbaka på kontroll..


min bror har även fixat en tandläkar tid åt mig på en privat mottagning uppe på södermalm.. så dit ska jag på torsdag.. bara hoppas på de bästa antar jag..


funderar på om jag kanske ska ta en promenad efter middan? =) så fint väder ute idag..

blir nog inbakad lax med potatis till middag.. lika bäst å börja så de blir nå mat.. haha.. mammi ville vila lite så hon ligger på soffan.. :P

pusspuss


- - -

Om du var här..

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards