Alla inlägg den 15 september 2010

Av Ida Söderblom - 15 september 2010 11:31

wiiihoo! =) Eriik fixade ju bort mitt datavirus och nu är virusprogramet installerat.. meeen.. ett stort MEEEN! datorn är segare än segast och jag blir mest bara irriterad! så jag tror det är dags för en ominstallering.. så det blir till att tömma och flirta lite med Eriik så får han fixa de :)


jag känner mig dock oxå lite seeg ;) sådan dator sådan matte kanske? haha

men jag går omkring och småplockar lite, glor på tv och sitter här.. tänkte kanske ge mig på trappan lite sen och förbereda middagen.. :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 15 september 2010 10:04

åååh! jag får sååååån jullängtan ;) hahah

har hittat massa julpyssel, vill bara dekorera hela huset just nu! :P

men nångonting säger mig att Eriik inte vill komma hem till ett jul hus i september.. hahahah


har hittat massa fina saker man kan göra enkelt med bara ståltråd och lite fantasi.. tror nästan jag ska se om jag hittar igen lite ståltråd och prova ;) det går ju stoppa undan i jul-skrubben på ovanvåningen om det blir bra ;)

Av Ida Söderblom - 15 september 2010 07:15

ja, så lät det här hemma för ca 15 minuter sean.. Erik konstaterade att klockan var sju och att han hade försovit sig.. för första gången i sitt liv.. han började stressa runt och kom sig väl inte direkt för nå, tror knappt han visste vars han var.. men när han väl tog de lugnt så gick det bättre :)


vi känner oss då väldigt utvilade båda 2 iaf, så här sitter jag och funderar på vad jag ska göra medan han åker till jobbet..


tror bestämt att jag stannar här i soffan, för om jag går in till sovrummet igen så kommer jag bara lägga mig i sängen och somna om, iaf om jag känner mig själv rätt.. för sova är sååååå skönt! ;)

blir nog boken och soffan.. tänkte ta en kopp te till de, men det är slut :(

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards