Alla inlägg den 14 september 2010

Av Ida Söderblom - 14 september 2010 22:05

hohoo =) vart ju en lite geocaching runda med päälsk och Ante ikväll, och självklart så var söthunden Minna med :)

vi tog iaf 4 st, Patronen, Bredviksberget, Ingen bor i skogen...? och Småbåtshamn - Öjebyn.. alla var lätta och snabbloggade :)


när vi var uti småbåtshamnen kom det två fiskare och fråga om vi hittade skatten.. hade visst varit någon där tidigare som inte hade hittat den.. men vi hittade den på engång :)


men vet ni vad, nu tänker jag gå och soova! för min nacke mår inte riktigt hundra idag heller.. så jag ska försöka sova bort det så kanske jag orkar med att städa lite imorgon.. nattinatt och sov gott världen! :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 14 september 2010 21:45

hihiii.. jag har ju namnsdag idag ;) Grattis till alla Ida där ute

Av Ida Söderblom - 14 september 2010 18:06

Weeiiiihooo! =D

Erik kom hem och erbjöd geocaching ikväll.. å inte var jag sen att nappa på det, så vi trotsar vädret och hoppas på uppehåll och beger oss mot pite :)

så får vi se vilka vi har lyckats med när vi kommer hem.. gårdsstädningen kan ju vänta tills imorgon ;)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 14 september 2010 16:20

Minns ni denna bild? =)

 

Det resulterade i de här örhängena :)

 

Av Ida Söderblom - 14 september 2010 15:06

ååååh :( Erik åker till malmö på typ torsdag eller nå.. jag känner verkligen verkligen verkligen inte för att vara ensam över helgen.. BLÄ!

Av Ida Söderblom - 14 september 2010 13:16

.. då jag inte verkar få någonting gjort.. känner mig seg och vet inte riktigt vad jag ska göra, finns egentligen massor..


men en sak vet jag.. jag är sjukt sugen på denna goding :)

Ben&Jerry´s Caramel Chew Chew

Sjuuuukt gooood! =D

Av Ida Söderblom - 14 september 2010 12:24

Åhh.. har pratat med min älskade Kaka på telefon och chattat med Satu.. kan lova att jag saknar er tjejer! jag saknar Sundsvall och mina vänner, mamma, staden som det aldrig händer nått i..


Erik frågade om jag saknade mitt gamla liv, men det gör jag inte.. däremot så saknar jag vänner och familj oerhört mycket.. det är jobbigt att ha så långt mellan, att inte bara kunna åka iväg nån timme och hitta på något.. flumma runt i bilen en fredagskväll, ta en cheese, bara kunna sitta och göra ingenting, låta tiden och babblet ta över..


JAG SAKNAR ER!

Av Ida Söderblom - 14 september 2010 10:00

Idag fick jag sova lite länge, känner att det var bra för min nacke.. har inte alls lika ont idag.. :) låg kvar i sängen ett tag och läste.. har helt snöat in mig på Liza Marklunds böcker.. lite roligt att hon är här uppifrån oxå..

just nu läser jag Prime Time, den har tagit ett tag att läsa.. började med den i sommar, men sen har det inte blivit så mycket läsa..


kollade även vars min generator befinner sig.. den ligger i ånge och är sorterad.. hur länge blir den kvar där då tro? :P vi hoppas på att de är snabba.. annars kanske jag kan skicka dit någon av mina gamla arbetskamrater och be dem jalla jalla lite :)


idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. känner att det egentligen är dags för lite städning, men jag känner inte för att dra fram snabeldraken.. den ligger och sover så sätt utanför bastun.. men det kanske är ett måste? ;)


jag och Eriik pratade om en lite gårdsstädning när han kommit hem från jobbet iaf.. lasta storsläpet med ris, flytta växellådan och plocka undan lite saker som ligger här och var.. ställa in fler däck i däckförrådet, lekstugan ;) heheh.. måste komma ihåg att fixa fönstrena innan snön kommer så det inte driver in en massa där..


men nu ska jag då få nå i magen :)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards