Alla inlägg under november 2010

Av Ida Söderblom - 6 november 2010 20:44

Lite bilder från då Eriks familj kom och firade att Erik fyllt år :)


   

Bröderna bus :)


 

Anton, Alexandra & Theo


  Lasse, Erik, Anton, Sture & Theo


  Farmor Eva, farfar Sture och pappa Lasse


Coolingen Theo! =)

Av Ida Söderblom - 6 november 2010 20:29

haaahahaha.. vet inte riktigt vad jag ska säga om dessa bilder ;)


   

 

          

Av Ida Söderblom - 6 november 2010 20:09

Idag har vi inte gjort så mycket.. Erik hade match, och idag fick han spela.. tyvärr så fick han en tackling som han inte alls var beredd på så nu har han ont i nacken och huvudet.. men men, sånt som händer.. och siffrorna de förlorade men ska vi nog inte prata om.. men när de möter serieledarna så.. jaja..


så när vi kom hem så började jag och Amanda med middan medan Erik duschade och vilade ett tag.. sen vart de 3-rätters middag :) eller ja, efterrätten har vi inte ätit än.. vi vart för mätta.. :P


Nu sitter jag och Amanda här vi varsin dator framför tvn och nördar medan Erik är ute och skruvar i ferrarin.. :)

riktigt skönt att bara ta de lungt efter allt bakande som varit i några dagar nu ;) haha.. men det är roligt de med..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 6 november 2010 02:25

idag/igår har vi haft kalas! =) massor med folk, vänner och familj som varit här och fikat och umgåtts.. smörgåstårtan tog slut och det är inte nå mycket tårta kvar heller.. så jag antar att jag får bra betyg på dem ;)


men nu är jag trött! så nu tänker jag sova..

nattinatt och sov gott.

pusspuss

Av Ida Söderblom - 5 november 2010 13:25

japp, då var man hemma igen då :) vart att springa några äreneden på byn innan jag fick styra hemöver.. och nu när lunchen är intagen och jag hunnit sitta här i fem minuter då äre dags att sätta igång att baka och fixa igen :)

Päälsken slutar väl runt 16, så allt ska vara klart innan han kommer hem..

bäst att sätta fart, tur jag har hjälp av världens bästa Amanda.. :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 5 november 2010 08:22

ja, inte var jag då piggare när jag vakna imorse.. men nu har jag suttit här i en kvart, vilket är en kvart för mycket om jag ska slippa stressa :P

så nu ska jag hoppa iväg till köket och göra lite mockaglayr, peta i mig nå frulle och sedan bege mig ner på byn.. :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 4 november 2010 22:22

aah.. efter mycket om och men i köket, några kakor och tårtor bakade så äre nu dags att hoppa duschen och sen i säng! ska försöka kliva upp tidigt imorgon och göra glasyr på en kaka innan praktiken.. :)

kommer upp lite bilder imorgon.. som vanligt flummar jag och Amanda till de ;)

nattinatt och sov gott..

Pusspuss

Av Ida Söderblom - 4 november 2010 19:04

ja, eller hur var de nu? hahaha.. sitter här och tar de lungt några minuter innan det är dags att sätta igång i köket :)

jag och Amanda kom nyss hem från lule, där har vi handlat massa i matväg, en del till en julklapp och kanske några presenter ;)


vart mycket yrande fram och tillbaka innan vi hittade rätt i glutenfria hyllan, så nu hoppas vi att vi valt rätt så att det finns nå smarrigt till Nicklas imorgon :)

men nu ska vi väl sätta igång, ikväll blire att göra smörgåstårtan, ena tårtan och en kaka :) den lite mer tjorviga tårtan gör vi imorgon när jag kommit hem från praktiken.. går bara halv dag imorgon med..

sen har vi en heldel annat bus som vi hade tänkt hinna med imorgon oxå ;) hehe.. men de kan jag ju varken säga eller skriva nå om.. överraskniiiiiing! :P


näe, nu äre nog bäst vi börjar, även om jag gärna skulle ligga kvar här i soffan och bara ta det lungt ett tag till.. :P

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards