Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Ida Söderblom - 9 mars 2010 11:03

har börjat få tillbaka livslusten nu :)

har bott i huset i snart 3 veckor.. har börjat få iordning på nedervåningen iaf.. uppe är det inte så mycket grejer, men vi samlar nog på oss under åren ;)

Mammi har varit här uppe en sväng, och nu är Amanda och hennes kompis Nina här några dagar under sitt sportlov.. De åker hem imorgon igen..

än har jag inte sovit ensam här, men första natten verkar bli imorgon.. skrämmer mig lite.. men vi får hoppas på det bästa..


17 mars är det sagt att vi ska få tv, internet och telefon iaf.. vart billigare att ta allt i ett paket.. fick dessutom tv:n grattis i 6 månader.. :)

så just nu får jag nöja mig med gratisutbudet på tv och mobilt internet.. men de funkar det oxå.. finns mycket annat att plocka i..


var en sväng till lule igår med tjejerna och Andy.. flummade runt lite i kalla lule och inhandlade salladsbestik.. :) mitt kök börjar bli komplett.. känns grymt skönt med ett stort fint kök..


däremot så kommer inte Erik hem fören den den 25 mars typ.. :( och det känns grymt jobbigt.. på tok för lång tid måste jag då säga!


var massa plusgrader här igår och igårnatt.. så det har rasat från taket massor! kan lova att jag vart rädd där mitt i natten när det bara lät en massa! men nu är det mesta nere från taket iaf.. Sen var Anton och Alexandra snäll och skottade av altanen här igår.. :) var massor massor massor med snö på den.. så nu kan man ju sitta där ute och fika i solen om man vill..

om man hittar nå att sitta på vill säga ;)


verkligen dags för oss att införskaffa några nya köksstolar.. men sen behövs det en till bil, större ackumilatortank å gud vet vad.. har gått massor med pellets de här första veckorna.. vi har kört på 8mm så vi ska prova 6mm nästa gång vi köper.. bara hoppas på att de vi har ska räcka till lön.. men jag tvivlar starkt!


näe, nu tror jag att jag ska hitta nå att äta.. så får vi se vad den här dagen erbjuder.. kommer väl några bilder på huset senare, ska bara hitta igen kameran i all röra!

pusspuss


- - -

E, du är mitt liv!

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards