Direktlänk till inlägg 13 juli 2011

arg!

Av Ida Söderblom - 13 juli 2011 20:44

posten, transportstyrelsen, jaa.. alla jävla idioter kan faaan dra åt helvete! jag är så förbannad nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen!


jag skickade in mitt läkarintyg till transportstyrelsen förra veckan.. de har inte fått något, och enligt posten så kan jag inte få nå ersättning eftersom det är skickat som ett vanligt A-brev!?!

är så arg och förbannad så jag inte vet vars jag ska ta vägen.. 900 kr bortstängda som det är just nu.. och det har jag ju verkligen råd med? eeh, NEJ!

 
 
Ingen bild

Tessy

13 juli 2011 21:24

Prova kontakta läkaren och hör om du kan få en kopia på intyget, förhoppningsvis finns det sparat i journalen eller nåt.

Ida Söderblom

14 juli 2011 15:53

jo, jag har varit i kontakt med läkaren idag.. och som tur var så går jag hos en privat läkare och det var inga problem! :) hon fixade ett nytt.. nu måste jag bara komma i kontakt med min förra optiker och se om han kan skicka mig intyget på glasögonen igen.. han var inte så positiv till att göra det när jag ringde förra gången :(

 
Ullissa

Ullissa

14 juli 2011 12:52

Suck att det alltid skall strula! Hoppas att det löser sig! brevet kanske kommer tillrätta!?
Hoppas på det!
Kan du inte få ett nytt läkar intyg utskrivet? Det e ju bara att läkarn skriver ut samma!

Hoppas det löser sig!
Kramisar!

http://ullissa.bloggplatsen.se

Ida Söderblom

14 juli 2011 15:54

ja, nog är det alltid strul alltid! :(
men som tur är så går jag hos en privat läkare, så hon fixade mig ett nytt intyg på direkten idag! :D äntligen nå som går åt rätt håll..
kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards