Alla inlägg den 6 juli 2011

Av Ida Söderblom - 6 juli 2011 10:35

aaah, jag måste säga att det är grymt skönt att vara hemma, att komma in i sina rutiner igen :) maten har faktiskt funkat riktigt bra när vi varit ute och rest, jag har ätit alla mina mål..

men när man är ute så dära är det lätt att det slinker ner nån gottabit, och det äre slut med nu när vi är på hemmaplan igen :)


ska bli skönt att komma igång med träningen igen oxå, känns dock lite trögt att gå till gymmet när det är strålande sol ute, men efteråt känns det kanon!


imorgon äre dags för ett besökt hos dietisten för 3 månaders kontroll.. även om det är 4 månader sedan jag opades nu.. ;)

att ta alla prover försvann helt ut hjärnan, men jag skulle komma ändå så skulle jag ta proverna till veckan så skulle hon ringa mig när hon fått svaren.. bara hoppas på att det är bra så jag inte behöver nå mer tabletter..


nu ska jag ta och skriva en inköpslista och planera maten för resten av veckan så det finns mellis-måltider hemma.. sedan kommer mammi! =D wiihoo..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards