Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Ida Söderblom - 20 oktober 2011 20:17

har precis varit ner i pannrummet och matat pannan full med ved! :) så nu är snart tankarna uppe i 90 grader.. härligt!


men nu äre dags för mig att gå å lägga mig.. Eriik har då inte ens slutat jobba än :( saknar honom massor.. hoppas bara inte att jag vaknar för mycket när han kommer hem, för då brukar jag ha så svårt att somna om.. men väckaren ringer halv fem så.. det är bäst att krypa ner i sängen så jag orkar upp.. jag lägger mig hellre tidigt än är död imorgon :P

nattinatt och sov gott..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 20 oktober 2011 19:56

Imorgon äre dags för vägning igen.. eller, rättare sagt halv 5 på morgonen :P haha.. är första bil imorgon på morgonen så jag ska upp vid den tiden..


det har varit en bra vecka matmässigt, har lyckas få in alla måltider :) under dagarna när jag jobbar så är mina proteinbars min räddning i nöden ibland.. när tiden inte räcker till för att åka iväg och äta mellis utan det måste ätas på vägen till kunden så åker en bar fram, enkelt och smidigt!


att få i sig minst 2 liter vätska om dagen är peice of cake när jag jobbar! :D har fått i mig 2 liter vatten varje dag + nått glas mjölk..

har inte varit nå sötsaker i veckan heller, nån liten chokladbit i måndags när jag och Emmelie var i Lule, men annars inget..


motionen då.. ja, det vart bara 1 gympass.. hade tänkt hinna med ett idag oxå, men jag var och hjälpte till på en bårkörning.. sedan kände jag bara att jag ville hem hem hem hem.. burit massa ved har jag gjort i veckan, alla dagarna.. det är faan inte lätt ;)


så jag tror på ett minus imorgon.. ja, det gör jag! :) hoppas hoppas hoppas att jag slipper bli besviken!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 20 oktober 2011 05:21

hela den här veckan så har jag vaknat ca 15 minuter innan väckarklockan ringer, sjuuuukt störande då jag tycker jag har nog så tidiga mornar ändå! och då kliver jag ju inte ens upp samma tid varje dag.. humf!


eldade på hela kvällen igår efter sista körningen, så jag fick upp hyffsad värme i båda tankarna iaf.. :) 80 grader både uppe och nere.. däremot så är ju pannan nere på 50 grader nu, men jag hinner inte göra nån brasa innan jag åker..


idag kommer min snygging heeeem! :D ingen är mer glad än jag.. i helgen så står det städning på schemat, både ute och inne.. men ute först, så vi får undan alla grejer innan det börjar ramla ner vitt från himlen..

är inte så mycket att ta reda på, men ändå lite grann här och där, sånt dära som tar tid! klippa ner massa gamla blommor ska vi oxå se till att göra, och bära undan utebordet.. tuungaset! :P


näe, nu ska jag borsta gaddarna och sedan bär det av ner på byn för hämtning :) så får vi se vad dagen bjuder på efter de..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards