Direktlänk till inlägg 16 november 2011

Gympass och svimfärdig..

Av Ida Söderblom - 16 november 2011 19:59

Var en relativt lugn dag på jobbet idag.. :) var första bil på morgonen och ändå hade jag inte hämtning förens halv sju.. riiiiktigt skönt måste jag säga :P

sen på eftermiddagen så hade jag inget alls, förens mellan halv fyra och halv fem då det vart mycket då det är ett äldreboende i Vidsel som hade massa rökutveckling.. så vi fick skicka upp en buss dit för att evakuera dem som satt i rullstol..


efter lite jobb så vart det veckans första gympass! :) körde på bra, kändes i musklerna.. men när jag skulle resa mig upp från sista maskinen så höll jag på att svimma.. riktigt obehagligt var de :( nära jag skulle slå huvudet i väggen.. fick sätta mig ner ett tag innan jag kunde köra hem..

kom på att jag hade missat min "mat-tid" med typ 1 timme, vilket jag gjort många ggr förut och aldrig känt nå, men jag börjar bli mer känslig för det nu verkar det som..


åkte hem till Birgitta, åt mat och kände mig lite bättre.. duschade, men fick samma känslor i duschen som att jag höll på att svimma.. åt ett äpple innan jag åkte hem.. men så kom jag bara innanför dörren så vek sig benen på mig.. :( riktigt riktigt obehagligt måste jag säga.. tog mig till soffa efter mycket om och men å här sitter jag nu..

ska kika lite film å sen sova, hoppas att det inte är nå annat än just brist på mat i kroppen?

pusspuss

 
 
Ingen bild

Maria

16 november 2011 20:54

Det låter inte bra det där vännen!!!
Druckit för lite??
Jag känner direkt när det gått för långt mellan målen och jag tror nog att jag oxå blir känsligare o känsligare för det.
Yrsel känner jag av ibland, speciellt på jobbet om jag böjt mig/suttit på huk och reser mig upp. Då kan det snurra till rejält!! har märkt att det händer oftare under den röda veckan.
Blir oxå rejält yrslig när jag reser mig upp ur sängen på morgonen. Borde vid det här laget ha lärt mig detta men icke då!!:) Rusar upp fort som attan bara!!:)
Se nu till att få i dig dina mål och ditt vatten så ska du se att du mår bättre!!
Vila o ta hand om dig vännen!!

Kramelikram!

Ida Söderblom

16 november 2011 21:58

Nej, jag hade inte druckit lite alls.. Sen jag började om att jobba så får jag lätt i mig mina 2 liter per dag, oftast mer..

Jag har bara känt sån där yrsel en gång innan, och då hade jag inte ätit från morgonen fram till på kvällen..
Men den här gången var jag bara ca 1 timme sen, men i samband med träning så vart det uppenbarligen för mycket..
att kliva upp på morgonen har jag inga problem med, jag studsar alltid upp påengång när väckaren ringer, annars somnar jag om ;)
kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards