Alla inlägg den 20 december 2011

Av Ida Söderblom - 20 december 2011 22:04

min externa hårddisk har gett upp! det som absolut inte får hända! :( alla alla alla mina bilder ligger på den.. jag har rent ut sagt panik och en klump i magen..

och jag vet att jag är en idiot som inte hade bilder på fler än ett ställe, som jag brukar.. hittade 2010-bilderna på skivor, men inte alla.. och alla mina 2011-bilder? alla mobilbilder.. allt.. :(

Erik försöker med massa olika för att få igång den.. men nu äre dags att försöka sova, vidare försök imorgon.. i värsta fall får jag lämna in den och få det fixat.. kostar närmare 4000 kr på de sidor jag läst.. men, mina bilder är värd så mycket mer än de för mig.. alla minnen.. sjukt, det är helt sjukt! och jag blir så deprimerad bara jag tänker på det..


jag brukar alltid ha mina bilder på externa hårddisken, datorn och skivor.. har slarvat med att bränna ut skivor, mer än ett år sedan jag gjorde de.. och datorn ominstallerade för mindre än 1 månad sedan, därför ligger inte bilderna kvar på datorn.. uscha, det är verkligen hemskt :(

nattinatt och sov gott..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 20 december 2011 18:05

Årsdagar betyder mer eller mindre enbart tråkiga saker för mig.. Just den här årsdagen reflekterade jag inte förens igår..


I söndags när vi kom hem efter vi varit en sväng nere på byn så när jag kom in innanför våran ytterdörr så tyckte jag mig höra ljudet från klor och tassar som sprang över golvet, och jag fann mig själv med att vilja ropa "Bubbas, nu är vi hemma!"  I samma veva som viljan att ropa dessa ord kom i mig så kände jag en enorm saknad efter min älskade hund.. och då har han aldrig ens bott här i huset med oss.. tårarna kom, och jag vill ha honom tillbaka!


men det var inte förens igårkväll som jag reflekterade över att just i söndags så var det 3 år sedan vi var tvungen att avliva honom :( så jag tror på fullaste allvar att han var här hos mig och kollade så vi hade det bra..

min älskade vovve, så jag saknar dig!


 

I himlen väntar min bästa vän!

1999-04-10 - 2008-12-18

3 år av saknad, det känns som igår..

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards