Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Ida Söderblom - 14 juni 2011 23:58

blää.. fick världens skallebank nu ikväll :(

i övrigt har det varit en bra dag.. varit en sväng på gymmet, hunnit på skroten och fyndat lite till bilen, köpt ved inför vintern och fixat transport så den kommer hem till oss imorgon.. och nu ikväll har vi varit på en fisketur i Arvidsträsk med Emmelie och Koper, dock så fick vi ingen fisk..


imorgon äre möte kl 11, cheven ska även få nya däck och en framvagnsinställning.. i övrigt hade jag tänkt att få vara hemma resten av morgondagen så det blir nå gjort här hemma oxå :)


nu ska jag försöka sova bort min huvudvärk.. kanske att jag orkar få upp nå bilder här imorgon från roadtripen :)

nattinatt och sov gott..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 14 juni 2011 09:40

Frukosten är intagen, och nu är det dags att ta sig till gymmet :) känns skönt att vi ska komma igång igen..


Hela förmiddagen är planerad :) Gymmet, duscha, väcka Obbe och sedan skroten.. sedan får vi se vad resten av dagen bjuder på..

nu ska jag kila!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 14 juni 2011 00:28

vart tog denna dagen vägen!? haha.. känns som de bara försvann..

men ändå har jag hunnit med lite idag.. varit på AF, hjälpt Kristina redigerat lite bilder, tillverkat lite smycken, gjort en supergod köttgryta.. :) så lite nöjd med dagen får jag nog ändå vara..

men när det blir en massa åka fram å tillbaka, hit och dit.. ja, då springer dagen ifrån en typ.. precis då vi kommit hem och trodde det var fritt fram att ta det lungt så ringde Eriks farfar och sa att båten hade slitit sig.. så det var bara åka iväg och fixa det.. tur hon sitter fast på flera ställen :)


nu ska jag sova.. imorgon äre gymmet! :) tyvärr är uppdateringen här på bloggen lite låg nu när sommaren är här.. finns så mycket man vill göra hela tiden :P

nattinatt och sov gott..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards