Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Ida Söderblom - 17 juni 2011 13:19

det känns i mina armar idag att jag gjorde varje övning 2 ggr igår ;) är helt skakis i armarna så fort jag ska göra något ansträngande.. och jag måste säga att det känns skönt :)


har precis pillat ihop 2 armband, min sambo fick hjälpa mig hålla i för jag skakade så mycket.. haha.. men det blev bra :) ska fota dem starx så får ni se sen..

vi lyckades även tappa ut en stor låda med pärlor och andra smyckesgrejer över hela vardagsrumsgolvet.. en glasslåda på 2 liter rymmer mååånga pärlor vill jag lova ;)


nu äre dags att börja förbereda inför lunchen.. planera planera planera.. :)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 17 juni 2011 11:52

blää.. dagens vägning var då verkligen en besvikelse, även om jag var inställd på att det inte skulle ha hänt så mycket.. :(


17 Juni

-0,4 kg


visst, det var inget plus.. men 4 hg är inget att hänga i julgranen när det är massor med kilon kvar på kroppen som ska bort bort bort bort! jag har inte "tid" med att stå still just nu.. jag har inte "tid" med att må som jag gör..

hur kommer det sig att det ska vara så himla svårt att ta hand om sig själv? att prioritera sig själv nån gång!?


hur många gånger pratar man inte om att man ska ha en nystart? att man ska komma igång igen med de bra vanorna.. jag försöker verkligen, men när jag aldrig är hungrig så äre jävligt svårt att hitta motivationen till att äta.. tänket är fel, jag vet.. men jag försöker iaf..


nu ska jag gräva ner mig i lite pärlor ett tag så får vi se om jag kan rensa ur tankarna.. innan nästa vägning ska jag ha varit på gymmet minst 4 ggr, bytt batteri i min stegräknare och stegat ihop måååånga steg och framför allt ska jag fixa mina mat tider ALLA dagar! försöker tänka positivt.. positivt..

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards