Direktlänk till inlägg 17 juni 2011

Dagens vägning..

Av Ida Söderblom - 17 juni 2011 11:52

blää.. dagens vägning var då verkligen en besvikelse, även om jag var inställd på att det inte skulle ha hänt så mycket.. :(


17 Juni

-0,4 kg


visst, det var inget plus.. men 4 hg är inget att hänga i julgranen när det är massor med kilon kvar på kroppen som ska bort bort bort bort! jag har inte "tid" med att stå still just nu.. jag har inte "tid" med att må som jag gör..

hur kommer det sig att det ska vara så himla svårt att ta hand om sig själv? att prioritera sig själv nån gång!?


hur många gånger pratar man inte om att man ska ha en nystart? att man ska komma igång igen med de bra vanorna.. jag försöker verkligen, men när jag aldrig är hungrig så äre jävligt svårt att hitta motivationen till att äta.. tänket är fel, jag vet.. men jag försöker iaf..


nu ska jag gräva ner mig i lite pärlor ett tag så får vi se om jag kan rensa ur tankarna.. innan nästa vägning ska jag ha varit på gymmet minst 4 ggr, bytt batteri i min stegräknare och stegat ihop måååånga steg och framför allt ska jag fixa mina mat tider ALLA dagar! försöker tänka positivt.. positivt..

pusspuss

 
 
Ingen bild

Maria

17 juni 2011 12:02

Ja, inte är det lätt gumman!! Håller med dig!! Jag vill inte ställa mig på vågen alls!!:( Tycker inte det händer något alls!! Man blir ju hel deppad!!:( Ska till VC idag och tänkte väga mig där!:) Kanske mer tillförlitlig våg!:) Men vi får kämpa på tillsammans!! Just nu vill jag bara bli helt smärtfri så jag kan börja träna och dansa ordentligt igen. Är en j--ligt långsam återhämtningsprocess för mig verkar de som!
Vi kämpar på Ida!! Tillsammans är vi starka!!
Ha en bra helg vännen!! Kramar i mass!!

Ida Söderblom

17 juni 2011 12:05

Hoppas du mår bättre snart gumman! vi får kämpa tillsammans.. :) vi åker neröver Sverige om nån vecka, hoppas vi syns då! massor med kramar!

 
Ingen bild

Maria

17 juni 2011 12:07

Jaaaaa, vi måste ses då!! :) Om det så bara blir ett hej på vägen!!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards