Direktlänk till inlägg 11 juli 2012

Motionerat gräsklipparen och krattan :)

Av Ida Söderblom - 11 juli 2012 22:38

Svärföräldrarna kom förbi på kvällskvisten för lite mer gräsklippning :) så nu är näsan hela tomten kippt, är fortfarande kvar en bit djungel borta vid lekparken, men den hade jag tänkt försöka ta tag i imorgon.. har tillbringat nån timme med krattan ikväll, för guuuuuud så mycket gräs det blir.. funkar ju inte att använda uppsamlaren när det är så mycket gräs, då får man ju tömma efter varje meter typ :P


är glad att min huvudvärk försvann nu på kvällen, hoppas nu bara jag får sova när jag vilat så mycket under dagen.. imorgon äre jobb som gäller, och när jag kommer hem blire en vända med snabeldraken och golvmoppen.. :) kanske jag tar mig tid att sy mina nya köksgardiner oxå? får se vad jag känner för ;)

nu soooova, iaf försöka.. imorgon är vi halvvägs på denna jobbvecka, då är det färre nätter kvar än vad vi redan spederat isär tills Eriik kommer hem :D

nattinatt och sov gott..

pusspuss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards