Alla inlägg den 26 november 2012

Av Ida Söderblom - 26 november 2012 22:01

Liten åt mycket mindre idag än vad han brukar, så jag förbereder mig på ett nattmål och hoppar i säng redan nu..


Imorgon ska vi försöka få upp nå julgardiner :)
Nattinatt och sov gott
Pusspuss

Av Ida Söderblom - 26 november 2012 21:10

Elias har i nästan en månad ätit på sina händer.. vi har funderat på om det är tänder på G, om han kanske blir en tumsugare eller om han bara tycker det är gott/roligt..

Men idag hände det.. han hittade sin tumme, 2 ggr! en väldigt smackande, dreggel över hela kinden där resten av handen var.. när jag tog bort handen för honom gick det inte lång tid å fick han in tummen igen.. tokunge!


Jag vill hellre att han använder tutten, och jag kommer fortsätta ge honom den.. men jag kan ju inte tvinga pojken använda napp.. vi har prövat olika nappar, MAM är den han tycker bäst om, men man ska helst hålla i nappen åt honom, annars åker den ut :P


så vi får väl se hur det blir framöver, tumme eller napp? eller kanske båda?

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards