Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Ida Söderblom - 26 mars 2012 21:36

Hemma igen efter en eftermiddag på byn.. :) Vart middag hos Teresa, sedan hem till Alexandra för att planera maten och så inför veckan i påsk.. troligast så åker Johanna med oss upp till fjällen redan på fredag då Eriik troligast inte får ledigt alla dagar nästa vecka, så då blir jag och Johanna själv där uppe 1½ dag innan Eriik och resten av familjen kommer upp igen.. ooh, jag längtar! fjääääääällen!


hade ju tänkt baka syltkakor i kväll, men jag orkar inte.. ska krypa ner under täcket nu och försöka sova.. men har en känsla av att tankarna kan sätta stopp för det.. :( mammi åker in för operation 06.30 imorgon.. hade tänkt åka ner, men det blir för dyrt och sedan tror jag det blir jobbigt om hon nu ska ligga på sjukhus i flera dagar.. det är bra hålla tummarna för det bästa..

nattinatt och sov gott..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 26 mars 2012 12:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Ida Söderblom - 26 mars 2012 09:42

Tvättmaskin och diskmaskin startad, fulle och mellis intaget.. Vad ska jag göra nu då? Funderar på att baka lite, men då är ju frågan vad jag ska baka? :P

Det finns ju alltid saker man bör göra, men som inte alltid är så roliga att göra.. ;) men jag får nog kanske ta tag i nå sånt istället tills jag kommer på vad jag ska baka..


om det blir som vi vill åker vi ju till fjällen på fredag och blir där i 10 dagar :) å när vi väl kommer hem igen så vill jag komma hem till ett rent å städat hem.. sedan är det ju en del som ska packas inför resan, handlas å fixas..


har några samtal att ringa och brev att posta, och det hade jag tänkt fixa idag.. men behöver några svar från min kära sambo som inte svarar i telefon.. vilket gör mig lite orolig då han alltid brukar svara.. men han har väl glömt den eller nå.. känns ändå olustigt.. jag vet, jag är fjantig.. men han brukar alltid svara! :P

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards