Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Ida Söderblom - 12 oktober 2013 20:45

Här kommer en bild på ljuslyktorna jag gjorde tidigare idag :) frostade glasburkar, enklare kan det inte bli ;)
Hade tänkt fixa nån upphängning/dekoration på dem, men tiden har inte funnits idag.. å jag kunde inte hålla mig från att tända dem redan ikväll, ville se hur det blev :)

Av Ida Söderblom - 12 oktober 2013 11:22

Jag å Eriik bestämde redan tidigare i veckan att lördag skulle bli en hemmadag, vi ska inte åka någonstans utan bara ta det lugn här hemma å fixa lite :)

Lillen sover en stund, vi har fått fast lite fler lås på lådorna i köket, plockat undan och torkat av alla bänkytor, det behövdes kan jag säga ;) haha..


har hunnit göra två ljuslyktor som står på tork.. ska bara fixa nån upphängning på dem senare.. Eriik gnäller på alla glasburkar jag sparat, så då vart jag tvungen å pyssla ihop nå, nå som han oxå gnäller på att vi har massor av, ljus å ljusstakar/lyktor ;) visar en bild när de är klar..


När Elias vaknar tänkte vi gå ut å göra upp en eld å grilla lite korv till lunch..

men nu ska jag ta mig en dans med snabeldraken, lättare när liten sover än när han ska vara å dra i slangen.. vi har ju centraldammsugare, så slangen är lååååång ;)

Pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards