Alla inlägg den 26 april 2016

Av Ida Söderblom - 26 april 2016 15:17

Knack, knack! Vem där? Jo hej, det är jag, Förkylningen med tillhörande feber. Jag har bestämt mig för att bli din inneboende på obestämd framtid...

S U C K !
Jag som kommit in i sånt flyt nu.. Kände halsen började göra lite ont igår.. Vaknade flera gånger under natten, sovit som en kratta.. Och imorse var det ett faktum, förkylningen är här.. :/
Helt slut i kroppen, så ont i halsen å på det så kommer febern oxå.. Usch fy å blä!

Tog med mig sötaste lilla Sessan å åkte till Pite för att storhandla.. Vi gick omkring å surrade, plockade å läste.. Efter en stund känner jag hur det börjar snurra i skallen och benen vill till å vika sig.. :/
Var i närheten av hyllan där de står dietprodukter, så slet åt mig en bar, gick förbi glassdisken där Issa plockade åt sig en strut å vidare mot kassan..

Fick upp alla varor på bandet, betalade å typ öste ner allt i vagnen igen.. "Sätt dig på bänken mamma" uppmanade min lilla skatt så det gjorde vi..

"Du inte må bra mamma? Du smaka med mig mamma?" säger Issa å trycker upp daimstruten i näsan på mig <3 Är så magiskt att se denna lilla människa läsa av signaler och förstå att mamma mår dåligt..

Efter att ha suttit en stund å fått i mig min bar så kändes det bättre.. Kom på att jag inte ätit någon riktig lunch, så antar att det var det + förkylningen som gjorde sitt..

Blir ingen promenad idag, tänker parkera mig i soffan under en filt med en kopp te och titta på mina sötnosar resten av dagen.. Så tacksam för min fina familj!

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards