Alla inlägg den 11 juni 2016

Av Ida Söderblom - 11 juni 2016 23:12


Jag och sambon tog oss en cykeltur till Sikfors :) Första gången jag cyklar på säkert 15 år(!?!) och börjar med 1.7 mil :')

#cykla #motion #träning #viktminskning #viktnedgång #viktresa #räknakalorier #kcal #räknakalorier #lifesum #måbra #ätanyttigt #hälsa #jagkanjagvill


Jag å mammi unnar oss en mysmiddag idag :) Var in på bolaget å köpte en flaska rosévin (rekommenderat av personalen).. Men huuuvva, en klunk å jag har nog knappt gjort värre grimaser :')

#middag #mysmiddag #jagochmamsen #räkor #röktlax #rosevin #viktnedgång #viktminskning #viktresa #kcal #räknakalorier #lifesum #måbra #ätanyttigt #hälsa #jagkanjagvill

:)

Av Ida Söderblom - 11 juni 2016 16:22


Gårdagens vägning resulterade i -0.8 kg :) Betydligt mer än jag trodde! :D

Halloumi, baconlindade, färskostfyllda champinjoner, grillad baguette och sallad till middag i stugan :) Kalorimängd? Faktiskt ingen aning, unnar mig en fredagsmiddag utan att räkna :)

#dagensvägning #minuspåvågen #viktnedgång #viktminskning #viktresa #kcal #räknakalorier #lifesum #måbra #ätanyttigt #hälsa #jagkanjagvill #middag #grillat #stugan #halloumi #baconlindadechampinjoner


Äggmuffins, 177 kcal + sallad från gårdagen till frullebulle idag :) Tog ett nytt midjemått, -14 cm på mindre än 2 månader :D

#frulle #frukost #godmorgon #äggmuffins #viktnedgång #viktminskning #viktresa #kcal #räknakalorier #lifesum #måbra #ätanyttigt #hälsa #jagkanjagvill #midjemått #minus

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards