Direktlänk till inlägg 4 september 2007

men less..

Av Ida Söderblom - 4 september 2007 10:59

känner att mitt humör tar stryk av de här med att inte kunna sova som jag vill.. de få gånger jag äntligen lyckas somna nån timme så ringer alarmet sen.. som i morse.. usch.. jag var allt för trött så då ställde jag in mina planer och mammi fick åka själv..

men ska väl försöka ta mig till birsta iaf, och lämna in kameran.. som jag egentligen skulle ha gjort för ett år sedan.. haha.. :P


hade ju tänkt åka in på TTC i morse, men så vart de ju som sagt inte.. hade tänkt fråga lite om hur mycket ett CE kort kan tänkas kosta.. så man vet när man kan planera in de ;)

teorin skulle jag ju gärna få överstökad nu, men man vill ju veta att ekonomin inte sviker när man ska betala körlektionerna sen..

skulle ha varit in på banken i morse oxå och fråga om de där jäla skyddade belopet.. :/ får se om jag hinner in till stan sen innan jobbet..


sen har ju jag å Frugan pratat om att vi ska ta skoterkortet.. haha.. och de är väl City som har de, så måste väl in där och fråga efter nå pris oxå.. kan ju inte vara allt för dyrt tyck jag :P


men ska väl ta mig i kragen nu och hoppa duschen.. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Söderblom - 10 december 2016 23:23


Idag hittade kidsen varsin badboll i paketen :) Gissa vilka som genast sprang upp till badkaret? ;) Tillsammans valde de att använda den blåa idag och spara den röda till sen :) ...

Av Ida Söderblom - 9 december 2016 20:47


Tänka sig, idag hade tomten å mamman fixat en deg i kylskåpet, och dumle, bakformar å noblesse i paketet på kalendern :) Så ikväll har vi bakat dumlekakor.. :) ...

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 22:55


[ycka över en växel till järnvägen och pennor

Av Ida Söderblom - 8 december 2016 00:04


Idag hittade vi en målarbok och mer järnvägsbitar i kalendern :) Elias frågade imorse varför inte tomten har lämnat en paketkalender hos alla barn.. Vill låta dem ha kvar den mysiga tron på tomten, så jag fick vackert erkänna att det var mamma som ...

Av Ida Söderblom - 6 december 2016 23:36


Idag hittade vi järnvägsbitar och snoddar/klämmor i paketen :) vi har även hunnit med att baka 2 mjuka pepparkakor, en till oss och en till Erik å hans sandargubbar inför nattens kommande jobb.. ...

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards