Alla inlägg under oktober 2008

Av Ida Söderblom - 27 oktober 2008 22:38

Erik Nilsson, jag släpper dig aldrig! <3

Av Ida Söderblom - 27 oktober 2008 17:12

tjo! vart inte direkt så mycket bloggande i helgen, det hanns inte med helt enkelt.. har ju tillbringat helgen i Älvsbyn med Erik och hans familj.. så skönt! =)

vi gjorde egentligen inte nå märkvärdigt.. bara umgicks, kollade på lite skotrar, var på hockey m.m det är så skönt att bara vara..


men nu är de måndag, tillbaka till verkligheten..

tyvärr vart jag inslängd i väggen med rejäll fart.. Erik har verkligen funnits där för mig hela dagen.. Utan dig vännen hade jag inte klarat av de.. Du sviker aldrig, du finns alltid där.. jag hoppas verkligen att du förstår hur mycket det betyder för mig..


nu ska jag lyssna på lasse.. lasse lasse lasse.. och gömma mig under täcket!

pusspuss


- - -

hämta mig inatt, låt mig gömma mig i din trygghet


Av Ida Söderblom - 26 oktober 2008 18:30

på väg hem nu, ca 40 mil kvar.. Finns två saker jag vill ha just nu.. Choklad och Erik ;)

Av Ida Söderblom - 25 oktober 2008 00:26

ligger i sängen hemma hos Erik.. vart en tidig kväll för mig.. Erik är fortfarande kvar hemma hos Obbe och skruvar el.. massa strul..

men Andy var så snäll och skjutsade hem mig.. =)


lule imorgon.. iaf vad som är sagt nu =)

först stan med Andy och Marie, sedan ska vi på Antons hockeymatch =)


är inte arg längre iaf..

kanske lite besviken för att du inte pratade med mig om de..


men nu ska jag iaf sova.. Erik hade dock ingen nyckel, och jag kan inte somna med någon öppen dörr så han får allt ringa väcka mig..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 24 oktober 2008 16:33

jääs, min bil har slagit över mätaren.. igen! haha.. jag har fan kört över 2500mil med den.. sen sista februari! haha.. det är ju helt sjuk.. okej att de vart lite över 700 mil när vi åkte till italien, men vart har alla de andra milen rullat iväg?


massa bil bakom ratten idag iaf.. just nu är jag mest arg.. och förvirrad.. skulle behöva prata med min kaka men vill inte störa på födelsedagen!

Grattis kakan min!


nu fortsätta städa.. städa städa städa..

Av Ida Söderblom - 23 oktober 2008 12:13

sista umedagen för den här veckan, ledig imorgon så =)

ligger i sängen och tänkte passa på att sova en timme innan jag sätter mig bakom ratten igen.. ska bara installera ett brännarprogram och bränna mig en skiva.. =)

pusspuss


- - -

E, snart snart snart.. =)

Av Ida Söderblom - 22 oktober 2008 18:35

uscha vad jag har varit trött idag.. humöret har varit i botten heeela lååååångaa daaaagen.. :/


Lagunan gick iaf igenom besiktningen, hade fel på vänster halvljus fram.. ljusbilden var för låg.. men eftersom de inte var nå annat så behövde vi inte komma tillbaka =D


torsdag imorgon, sista jobbdagen för min del.. ska bli så sköönt! men ikväll ska jag sova tidigt iaf, närmare bestämt typ nu!

gonatt folket..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 22 oktober 2008 03:34

bläää! nu när väckarklockan redan ringt börjar jag känna mig seg.. har ju å andra sidan varit vaken hela natten.. blä! jag hatar när de blir så här.. nu frukost sen köra till ume.. minusgrader idag?

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards