Alla inlägg under november 2008

Av Ida Söderblom - 13 november 2008 12:36

jaha, sitter här på busstationen i strömsund och försöker fördriva tiden lite.. jobbilen är ju inte här fören om typ en timme, och jag har redan suttit här i nästan en timme.. haha.. ibland är de verkligen skönt med bärbar dator och internet =)


är inte hemme förens runt nie ikväll, men de vart billigast så här.. kostade mig bara 100 kr med buss hit..


fint väder ute oxå =) strålande sol mot vit och gnistrande snö.. inte så mycket snö, men betydligt mer än ingen snö alls.. :P

pusspuss

Av Ida Söderblom - 13 november 2008 09:56

Dags att lämna vilhelmina och min päälskling :( sitter på bussen mot strömsund och åker med jobbet därifrån och hem.. Uscha, vill inte..

Av Ida Söderblom - 12 november 2008 22:41

 

Erik och Simba =)

Av Ida Söderblom - 12 november 2008 12:26

Päälsklingen har precis varit hemma på lunch.. vart ris och grönsaker kvar från igår.. så de fick bli de och lite kassler.. =)


har börjat på ett nytt handarbete, så lite har jag att göra.. har städat undan lite med, bara dammsuga och torka golv kvar..

måste fixa ett strykjärn med, för jag vägrar sätta upp gardiner som ser ut som jag vet inte vad.. just nu hänger det bara en polarisflagga i fönstret.. haha.. :P


pratade lite med Kaka förut, måste säga att jag saknar dig massor.. vi kanske kan hinna med att ses en sväng i helgen?


pusspuss

Av Ida Söderblom - 11 november 2008 23:59

nyss kommit hem från ishallen.. så nu vare dags för bloggning och tedrickande medan Erik läser sin älskade skotertidning.. haha =)


fick även höra att vissa hade missuppfattat mitt inlägg om disken.. ;) haha.. var självklart så att vi hade gjort trerätters-midda till fem stycken.. men men :P


tyvärr så förlorade Eriks lag idag oxå..

förlust på uddamål både igår och idag.. :( men när de knappt har någon avbytare blir de lätt, speciellt när de andra laget är fler spelare..


nu sova =)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 10 november 2008 13:18

känns som vi har tvätt fulla lägenheten.. dags att gå och leta upp tvättstugan och boka en tid! :P

Av Ida Söderblom - 9 november 2008 11:52

Nyss ätit frukost jag, Erik och Koper.. vart te och baguette.. mums! =)

sen vart de garaget för herrarna och jag sitter här och tittar på diskberget från igår.. de skriker verkligen på mig! haha.. egentligen är de väl inte så mycket.. bara tallrikar, bestik, glas och nån form från igår.. men de är lite skillnad på att diska undan efter 5 trerätters + fukosten nu..

men men, vardagsliv kallas de..


mysigt kallt ute, bara snön som fattas.. nyskotern är fin iaf, jag lyckades tillåmed starta den! haha.. får väl se hur de går i vinter.. första gången jag startade en skoter, men ändå ;)


sitter här och lyssnar på Cash och tänker tillbaka på min älskade 740.. hade en mp3 skiva i den med massa Cash, iaf enligt MLI.. haha.. :P


foten gör fortfarande ont.. :/ vettefan alltså.. hatar att inte jobba.. saknar det massor vill jag säga..

näe, man kanske ska ta sig i kragen och diska?

pusspuss

Av Ida Söderblom - 8 november 2008 21:02

Vi har haft Päälsklingens familj här på midda idag =) mys!

vart trerätters.. haha, de roliga var att allt skulle såklart göras i ugnen.. men de gick kanon, och gott var de!


men nu ska vi vidare till Ante som fyller år.. =)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards