Alla inlägg den 26 december 2008

Av Ida Söderblom - 26 december 2008 14:48

lite så där i efterskott till alla er som inte fick ett sms ;) hahah..

har varit full rulle de senaste dagarna.. men de har varit skönt, man slipper tänka.. saknaden kommer så fort man öppnar ytterdörren för att gå in och de inte kommer någon fyrbentvän och möter en.. :(


satt barnvakt till mina små söta brorsbarn igår :) de vart nöjd med julklapparna.. halsbanden satt de på sig på direkten, av med dem för att sova och sedan på imose igen.. hehe :)


varit på birsta idag.. inhandlat en systemkamera på mellandagsrean med ett extra objektiv.. :) tyvärr hade de ingen bra väska inne.. och de andra objektivet kommer efter nyår.. men iaf.. :) fick ett litet bidrag av mammi till den.. :) vart en Sony a300..

vad jag har läst om den så verkar den bra iaf.. har inte riktigt hunnit med att testa.. har batteriet på laddning nu.. killen som sålden den sa att den var bra ;) men de säger väl de mesta för att sälja.. de andra objektivet var iaf ett långzoom/macro :) jag som älskar macro! =D däremot så MÅSTE jag verkligen köpa till en bra väska som rymmer båda objektiven och kameran.. stativ och extrablixt får komma i framtiden ;)


näe, nu ska jag å mammi baka :)

pusspuss


- - -

Snart snart snart!



Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards