Alla inlägg den 15 december 2008

Av Ida Söderblom - 15 december 2008 01:22

känner mig på nå sätt instängd.. vill ut å jobba!

men men.. smällar man får ta..

Päälsklingen kommer hit på fredagkväll iaf, något att längta till!


och idag har jag gjort iordning en pepparkaksdeg.. :) blir typ 300 st av den.. haha.. så de blir till att baka imorgon typ..

ska en sväng till mommo oxå..


läste precis ut sista Harry Potter boken :) serien är faktiskt bra.. längtar tills de sista filmerna kommer..

nu äre bara sista boken i Eragon serien som jag vill ha, Brisingr heter den visst.. av Christopher Paolini :)

borde även läsa liftarens guide till galaxen, som Päälsklingen har påpekat.. :P


igår hade vi firmafest inne i stan :) lite tråkigt att ingen från Ånge kunde komma bara.. sen att vissa vart överförfriskade är väl sånt man får räkna med antar jag.. diskutioner vart de oxå, å inte fan gav vi tjejer oss! :)


näe, nu sova kanske.. saknar dock laddarsladden till min bärbara, den här stationära lever om mer än.. ja.. eh.. nått! :P

pusspuss


- - -

Saknar våran vardag..

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards