Alla inlägg den 5 april 2008

Av Ida Söderblom - 5 april 2008 23:51

min dag startade kl sju då mammi kom och väckte mig.. haha.. pigg? verkligen inte.. sist jag kollade på klockan innan jag somna var den typ 03.15 :P tokigt värre.. men men, segade mig upp och skjutsa mammi till timrå.. sen hem en sväng innan man skulle iväg till Sassa och Pontus =)


var hos Sassa några timmar, vi tog en promenad och pratade en massa.. köpte glass och sylt, för att sedan börja gå hemåt igen.. kom på att vi skulle gå via stranden, för de var ju fint väder och Pontus höll på att somna i vagnen.. när vi väl kommer ner på stranden börjar de typ ösregna.. haha.. kul, nej nej.. så vi skulle gå över bron och vidare.. fanns de nån bro? nej nej.. så vi gick med barnvagnen i bäcken.. hahah.. typ.. måste sett bra dumt ut.. när vi väl kommit över så slutade de att regna =) så vi satt oss vid eldstaden för att surra lite, vad händer? jo, det börjar givetvis att regna.. hahaha.. så då gick vi hem och gjorde oss lite våfflor istället och fortsatte att surra =) härligt! saknar dig så enormt så fort vi inte varit med varandra på ett tag.. :(


sen vart de att åka till garaget å träffa Fredde.. smörjde min dragkrok så de inte blir nå mojs med den.. sen vidare på birsta =)

vart bestämt att jag, Kaka och Fredde skulle grilla.. så vi åkte och köpte en grill, hämta Kaka och sedan handla.. åkte och hämta mammi i timrå för att skjutsa hem henne, sedan vidare hem till Fredde för att skruva ihop grillen.. =) hahah.. knasgrill..

sen vart de att grilla och göra sallad, surra en massa strunt och ha det allmänt trevligt.. =)


min jobbvecka börjar imorgon.. =) örebro örebro örebro.. kanske ska ta och bränna sig nån ny skiva.. funkar alltid då man får slut på telesällskap och radion sänder skit.. tycker inte om p3:s humorprogram så..


näe, nu ska jag glo på nån film å sova.. försöka sova länge imorgon så man är pigg och så =)

Pussa


- - -

Du gör mig glad..

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards