Alla inlägg den 8 april 2008

Av Ida Söderblom - 8 april 2008 13:53

haha.. ja, halvtid för min del då.. :P har jobbat halva arbetsveckan.. redan :P har bara inatt och imorgon natt kvar.. men jag tyck om att köra så de är lungt =)


fick damp på telenor imorse iaf, där runt fyra.. de vägrade att fungera.. ingen nätåtkomst stod de titt som tätt.. mysko saker.. om de fortsätter så ska jag gå och slå på nån..


har fått på vinterdäck på sprintern nu iaf =) tur vi har Martell..

näe, om man kanske skulle ta och göra någon mat.. hoppa duschen ska jag oxå hinna med.. igår när jag stod där så var ju schampot slut.. lagomt less.. så jag var och handlade på ica maxi i örebro igår.. faan vad stort! jag som tycker vårat är stort.. haha :P

handlade för typ 103 kr.. när jag kom ut och gick mot bilen så hitta jag en hundralapp på backen.. haha.. tack tack =D


näe, mat vare..

Pussa


- - -

Jag vill ha dig här på riktigt inatt och suga liv ur din halspulsåder..

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards