Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Ida Söderblom - 3 oktober 2009 19:17

uuh.. jag har massor med feber :( jag som i vanliga fall ligger på 36.. å nu står den på 39 :( hade 37,5 imorse, tog en tablett åsså åkte vi på hockeymatchen i boden.. mådde ganska bra, frös lite.. älvsbyn vann med 0-1 =D

men när vi skulle åka hem så kände jag febern rusa upp.. låg strax över 39, så Päälsk åkte och fixa huvudvärkstabletter..


nu håller päälsk på laga midda åt mig =) samma måltid som jag gjorde till honom ifjol på hans födelsedag.. =) vi kallar de "födelsedagskyckling".. massor gott.. vi gjorde en kladdkaka oxå som står på kylning.. hoppas jag har aptit sedan, just nu är jag hungrig iaf =)


jaja, vila lite innan maten kanske?

pusspuss

Av Ida Söderblom - 3 oktober 2009 11:17

åh.. ni tror inte att Erik har smittat mig? =( har massor mega ont i halsen, och hosta.. så nu till morgonen har jag druckit massa te, och nu ska vi iväg och köpa mer halstabletter..

det roliga i de hela är att Erik känner sig bättre idag, och han var sängliggandes nästan hela dagen igår.. vi var ut och åt med Obbe, Andy & Nicklas.. sedan var vi hos Eriks föräldrar och tittade å tv resten av kvällen..


det blir alltid så här.. Erik är sjuk i en dag, smittar mig och jag blir sjuk i typ 2 veckor.. hoppas verkligen inte de blir så den här gången, jag som ska få prova på att jobba å allt..

fast arbetgivaren har inte hört av sig, så jag vet inte ens när jag ska börja?


vi har iaf valt tapeter till sovrummet nu, vart en brun vägg med cirklar till fondvägg och vita väggar med guldstjärnor till de andra..

låter lite konstigt när man förklarar, men vi hoppas på snyggt! ;) hahah..


var meningen vi skulle kolla på ett hus till igår.. vi provade ringa mitt på dagen för de skulle vara folk hemma.. inget svar.. ingen som ringde upp.. så vi ringde lite senare igen.. då hade de främmande, men vi fick komma ändå om vi ville.. kändes bara konstigt.. så vi sa att vi kunde komma idag istället, ja vi fick göra som vi ville fick vi till svar.. känns bara olustigt hela situationen..


men men, nu ska vi iaf ut en sväng i finvädret.. Anton har match i boden så vi ska väl dit runt tre.. tur det är en varmhall iaf.. annars hade jag vägrat..

pusspuss


Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards