Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Ida Söderblom - 13 oktober 2009 22:15

hihi, några bilder på sötungen från när jag och Erik var och åt lunch med Alexandra och Theo =) synd bara att motljuset gör att huvudet "smälter" ihop med fönstret..

  

Av Ida Söderblom - 13 oktober 2009 22:14

Erik är på ishallen och tränar lite, men jag stannade här i lägenheten ikväll.. finns egentligen massor att göra, diska, städa m.m men jag känner inte för de ikväll.. vill bara sova..

hostan vill inte riktigt ge med sig.. :/ hostmedicinen hjälper iaf..


vart till att beställa nya vinterdäck idag.. dubbdäck såklart! om de hinner komma innan fredag så kanske de blir besiktning om de finns nån tid.. följde med Erik på jobbet på eftermiddagen, tog med kameran och knäppte lite bilder.. inte lagt in dem på datorn än men..


känner inte för nå.. blää! hatar när man mår och känner så här.. tror fan jag ska bädda till sängen och lägga mig å krama kudden för natten.. sov gott..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 13 oktober 2009 12:00

ja, då var päälsk hemma på lunch =) vart makaroner och korv, typ de enda vi hade hemma.. hahah ;) tror vi kanske måste en sväng å affärn..

men vi ska iaf iväg och kolla däck till lagunan i eftermidda.. Erik känner en kille som jobbar för volvo, i boden tror jag de var, så vi ska väl höra med honom om byte av min kamrem.. så får vi väl se om lagunan rullar snart igen =D


det är så härligt att det är vitt ute =) snö snö snö! jag längtar verkligen till att vintern är här på riktigt.. hoppas på massa massa massa snöö!


näe, nu krama på E!

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards