Alla inlägg den 13 september 2010

Av Ida Söderblom - 13 september 2010 10:36

Här kommer lite bilder från vad jag pysslade med igår, och lite annat som jag inte har visst upp här ännu :)


  Vinröda vaspärlor knytt på vaxad bommulstråd med snyggt vintage hänge och små mellandelar :)

 

Metalliclila 6 mm vaxpärlor, svarta 8 mm vaxpärlor och ett svilverfärgat kors :)

Även detta knytt på vaxad bomulstråd.

      

Matchande örhängen till halsbandet ovan och armbandet nedan :)

  Treradigt armband med 6mm vaxpärlor och en stor krackelerad pärla i mitten :)

  Ett halsband med stor ängel och dubbelt mockaband :)   Enkelt halsband med en blå ängel hängades på läderband   Blå änglar :)   Små rosa änglar :)   Små gröna änglar :)


Gjorde även ett par julänglar, men en bild på dem kommer upp senare, även på örhängen jag gjorde klar imorse :)

Smyckesdelarna kommer från Frost08, Pagoni, Anjalu och Panduro :)

Av Ida Söderblom - 13 september 2010 10:18

Här kommer lite bilder från när vi var i arvidsträsk och fixade med vägen :)

Det är då tur att vi är många i familjen, jag körde grusbilen, Lasse körde hjulgrävaren, Erik och Anton körde trakor och kollade efter kablar.. Och så klart hade Birgitta fixat ihop en kylbäg med maat åt oss :)

    Lasse, Anton & Erik

   

 

    Det var en fiiin dag vid sjön =)

Av Ida Söderblom - 13 september 2010 08:04

jaha, då var man hemma igen :) känner att det inte är någon idé att lägga sig å sova nån timme.. så frågan är vad man ska hitta på? finns miljoner saker som ska göras.. men just nu vill jag göra nå som är roligt och inte ett måste ;)


kanske pärla lite? :) eller se en fim?

hur som hellst så ska jag först slå ihjäl flugjäveln som irriterar mig!

gaah!

Av Ida Söderblom - 13 september 2010 06:14

eller nå.. hahah ;) jag är då inte det minsta pigg.. sitter i soffan och försöker vakna medan Eriik dricker te och dittar på.. *trumvirvel* Discovery! haha.. inte är jag då förvånad ;) fast jag kan väl erkänna att det är en väldigt bra kanal :)


näe, man kanske ska ta och dra borsten genom håret, så inte piteborna blir livrädda för mitt skatbo ;)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards