Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Ida Söderblom - 5 januari 2010 19:16

jaha, då var den här dagen nästan över.. lyssnar på lasse och kan inte komma ut mina svarta dalar.. har hittat en ny favoritlåt för stunden.. Lars Winnerbäck - En svår och jobbig grej..


kan inte riktigt förstå, men det är alltid Lasse som håller mig i handen, under dessa svarta perioder, under de perioder då allt bara är och under de lyckliga dagarna.. Det bästa är att då kärleken bubblar inom mig, ja då  har jag Lasse i ena handen och Erik i den andra.. 



var till doktorn idag, har en ny läkare.. igen.. fick ett intyg för två månader och nya tabletter.. skulle se till att äta fil innan jag gick å la mig då jag tar muskelavslappnande så skulle de hjälpa magen.. men hallå, de vet jag redan.. hums.. skitsamma.. nästa gång jag kommer dit äre visst en ny läkare igen! inte direkt roligt, och det ger mig ångest.. behöva berätta allt om och om igen, behöva klä av sig för olika läkare varje gång..


var även till arbetsförmedlingen, men självklart jobba de halv dag.. :/ så nu måste jag dit på torsdag.. hums! blir bara strul ibland.. men har iaf hittat anställningsbeviset som de vill ha.. sen måste jag anmäla mig till a-kassan via dem.. men det har inte kommit några papper från arbetsgivaren än, så några pengar kommer ju inte trilla in under januari, utan tidigast i slutet av februari.. roligt roligt.. :/ ångesten äter si bara djupare och djupare..


fick julklappen från jobbet idag, "The Classic Malts Collection".. 3 små flaskor whisky.. roligt att mamma och Erik kom med samma kommentar på de hela när jag sa att jag inte dricker whisky.. "men det gör jag!" haha..

men nej nej, de hamnar i barskåpet i huset.. följde ju med en fin liten låda oxå :)


näe, vet ni vad.. nu vill jag ha CHOKLAD! men jag orkar då inte gå å köpa nån.. fast det är härligt med minusgraderna ute så de kanske får bli en promenix?

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards