Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Ida Söderblom - 13 januari 2010 13:31

uuh.. jag går omkring som i en dvala, en annan värld.. jag har inge kontroll på mitt humör.. ovisshet och en osäker framtid går inte ihop med mina tankar.. jag får panik och inget funkar!


möte imorgon kl 13 och jag kan inte låta bli att tänka på de, vilket medför att jag bara mår ännu sämre och att paniken växer sig större..

Utan dig Erik så skulle jag gå under, bokstavligen! tack päälsk!


annars händer det inte så mycket.. bilen "frös" för oss 2 ggr i fredags.. så där lagomt roligt att lägga ut 1000 kr på olja på en dag när jag inte får nå pengar sista januari..

men nu äre bättre olja i bilen, kylaren är förtäckt och nytt luft filter.. fattas väl bara att hon börjar gå varm isället när temperaturen ut går mot det varmare..


jag är kvar i mitt Lasse-maraton.. och jag känner inte för att komma ur det.. på något konstigt sätt så hjälper det mig..

funderar på om jag skulle ladda mitt headset och ge mig ut på en promenad.. men samtidigt så vill jag bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet å försvinna tills allt är löst.. :(

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards