Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Ida Söderblom - 6 januari 2010 22:49

ååh, det är Lasse maraton här hemma hos mig nu.. jag har sagt de förut, och jag kommer säkerligen säga det minst tusen gånger till.. Lasse är och förblir bäst, han är den som alltid alltid alltid kan sätta ord på mina känslor och tankar..


jag är så less på allt nu.. på all stress och all ångest, på alla måsten och alla frågor.. frågor som de inte finns några svar på.. papper med frågor som ska fyllas i som det inte finns några vettiga svar på..


jag längtar tillbaka till förra sommaren, 2008, så allt var okej.. jag vill tillbaka till Lasse konserten i sthlm, i ösregnet och Eriks famn.. till sången "för dig".. ett obeskrvligt lyckorus som sped sig genom kroppen.. hela den sommaren var underbar.. jag säger inte att 2009 års sommar var dålig, men den började med en olycka.. som bara har ställt till det sedan dess.. nu vill jag bara få nån ordning på allt så jag kan börja om mitt liv..


jag behöver förändring och tygghet.. en vardag som har något form av mönster.. som det är nu lever jag i en ovisshet om morgondagen och det är grymt jobbigt..

äh, nu ska jag fortsätta med mitt lasse-lyssnande och sedan sova.. tidig morgon imorrn jämfört med idag.. godnatt folket!

pusspuss

Av Ida Söderblom - 6 januari 2010 16:49

ännu en sväng neråt på humöret, går det verkligen komma så mycke längre ner?

 

har inte hänt mycket idag, sov ganska länge.. sedan har jag varit hos mommo resten av dagen, lagade en liten pall åt henne och fikade.. pratade och kollade lite tv.. :) sen ringde hon strax innan jag kom hem och sa att hon helt glömt bort att ge mig lite sockerkaka, jag älskar mommos sockerkaka! =)

så hon tyckte jag skulle komma ut imorgon innan jag åker till Erik och hämta lite, och de passar ju sig bra eftersom jag ändå ska till sjukgymnasten..


även idag är Lasse min bästa vän.. samma låt som igår spelas om och om igen i mina hörlurar.. fast nu i den akustiska versionen.. och jag kan verkligen inte bestämma mig för vilken jag egentligen gillar mest..



näe, nu ska jag packa lite tror jag.. sedan äta midda med mammi..

pusspuss



Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards