Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Ida Söderblom - 24 januari 2011 23:54

Emmelies present! :)

Glömde dock att ta ett kort på innehållet i asken, men det är ett dubbelt läderarmband som ska viras runt handleden :) Tänkte stansa in nå budskap, men kom inte på något bra så hon får själv bestämma vad det ska stå..

Av Ida Söderblom - 24 januari 2011 23:43

helvetes jävla skit dag! blääää! den här kvällen har varit den västa av dem alla.. hur fan ska jag klara det här, i 36 jävla dagar till!?

jag skiter fullständigt i att det är de här dagarna som är jobbigast, och att det blir bättre sen.. för det är just nu som det är jobbigt och jag vill bara försvinna!

och inte fan blir de nå lättare med nutrilett, och det spelar ingen roll vad ni säger, för det är äckligt! visst, jag kanske mår bättre imorgon, det kanske går bättre på onsdag.. men det är nu, NU NU NU NU, det är jobbigt!

så nu ska jag gå å lägga mig!

Av Ida Söderblom - 24 januari 2011 16:28

Nu blire en sväng ner på byn för att fira Emmelie som fyller 20 idag!

Grattis grattis!

Av Ida Söderblom - 24 januari 2011 13:26

gaah! våran brännare vill inte som vi.. :( så nu ska vi åka till Pite för att inhandla lite reservdelar.. så äre bara hoppas på att den börjar funka bättre sen..

det går åt sjukt mycket pellets när att värma upp huset igen när pannan har stått still hela natten.. det värsta är att det verkar vara olika fel varje gång.. :(


har inte blivit någon promenix för min del än.. :( jag kom i städartankar och har sprungit runt å plockat och sorterat på nedervåningen.. först nu har jag börjat plocka bort julen :P hahah.. jag tycker den är så mysig så jag har inte velat plocka bort nå förens nu.. förutom julstjärnorna som vi plockade bort förra veckan..


våran gran står däremot kvar.. :) den är fortfarande fin och barrar inte.. men vi ska väl kanske slänga ut den innan den börjar barra som en tok.. men den är ju så fin så jag vill ha kvar den nån dag till iaf ;)


vet inte om jag hinner förbi hos Kristina idag, men om inte annat så får jag åka dit imorgon.. känns som att pannan är viktigare att få igång..

men nu kila iväg! :)

pusspuss


- - -

btw, ingen som vill ha ett piano? ;)

Av Ida Söderblom - 24 januari 2011 10:44

Sällan vi vaknar till ett kallt hus! helvetes pannjävel!

eller, nu äre faktiskt brännaren som bråkar.. :( inge roligt alls..

tur jag har en händig pojkvän som kan fixa och trixa :) men att vi behöver ny panna, och kanske även brännare, är det då inget snack om!


men dag 5 har iaf dragit igång! nu ska jag tvinga i mig en shake och sedan bege mig ut på en promenix, om inte temperaturen är allt för låg vill säga.. det går lite lättare om jag "sveper" shaken och dricker massa vatten.. men inte har jag då blivit van vid konsistensen än iaf.. och Eriik tycker det smakar gott!?! hahaha! han valde tillåmed att dricka en frivilligt igår.. :P toook!


ska även plocka ihop lite smyckessaker och bege mig ner på byn och hälsa på Kristina, armbandet jag gjorde till hennes son i julklapp vart lite för långt, så det ska åtgärdas :)


men nu shake och ta dagens bilder till timelapen ;)

är nyfiken på vad vågen skulle visa idag, men jag har lovat mig själv att inte väga mig förens det är dags att åka till vårdcentralen igen..

så det är bara hålla tummarna! :)

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards