Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Ida Söderblom - 17 januari 2011 23:03

Med motiveringen;

"För sin uppfinningsrikedom och envis- het, för sin vilja att hitta lösningar, som inneburit att han trots sitt handikapp kunnat tävla mot, och besegra, de allra främsta i sin sport"


wiihoo! jag och Eriik satt och kollade på idrottsgalan 2011.. å helt plötsligt hör vi hur de börjar prata om våran granne, Mats! =D helt klart rätt person att få vinna Sportspegelns pris.. Grattis Grattis Grattis! Länk!



Av Ida Söderblom - 17 januari 2011 16:21

brr! det är inte varmt inne hos oss just nu.. pannan hade stannat igårkväll och pelletsen är nästan helt slut, så vi har typ 8 grader inomhus nu! :( men vi har fått igång våran så icke effektiva panna med trasig elpatron.. så imorgon åker vi å köper en pall pellets! hoppas verkligen att kylan kan hålla sig runt -5 så vi slipper bli fattigare än fattigast denna vinter :P


Eriik kom hem vid kl 14, så han ligger och sover nu.. han började ploga kl 15 igår.. så de vart några timmar i traktorn..

näe, tror jag ska pyssla lite.. eller, plocka av köksbordet så det går att pyssa kanaske ;) hahaha..

pusspuss

Av Ida Söderblom - 17 januari 2011 01:51

har inte lyckats somna än, däremot så har datorn fått följa med in i sovrummet och jag har krypit ihop under både mitt och Eriiks täcke.. har skickat iväg en pärlbeställning, så förhoppningsvis så ska jag hinna pärla lite i veckan :) och kanske komma ihåg att ta kort på det jag gör ;) hahaa.. vet inte hur många halsband och armband jag gjort och sålt iväg som jag har glömt att fota :(


men men, nu ska jag ringa Eriik och höra hur det går för honom.. sen kanske jag kan somna, om jag har lite tur..

nattinatt igen ;)

pusspuss

Av Ida Söderblom - 17 januari 2011 00:40

jahapp, då var jag hemma igen då.. ensam.. :/ Erik kommer ploga hela natten och jag hatar att sova ensam, men.. det ger pengar iaf.. 3 timmar tidigare idag, nu inatt blire 8+3 timmar så :) har vi tur så kanske han får ploga imorgon oxå.. för snön vräker då ner! Erik hade ju traktorn hemma i helgen så han skottade av gården, och nu äre lika mycket snö på infarten igen.. 


men nu ska jag då krypa ner under täcket och se en film, så kanske jag somnar tillslut.. :)

nattinatt och sov gott!

pusspuss

Presentation


GBP-opererad, pysslande, blivande tvåbarnsmor i underbara Norrbotten! :)

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

9 besvarade frågor

Geocaching =)

Profile for Allansdotter

Ovido - Quiz & Flashcards